Omdat het zoals aangegeven 2 aparte aangiftes zijn. Ik vind het nog aparter dat wanneer je in maart aangifte doet je pas in juni bericht krijgt bij wijze van
Nog steeds niks.. Niet dat ik er haast mee heb maar krijg een leuk bedrag terug
tante_trien
Geplaatst: 09-05-18 11:20
xPabloBokt schreef:
Bij mij staat hij nog steeds op ontvangen.. heb onverwachte kosten opgelopen dus het zou wel welkom zijn nu
Balen hè.. ik zit er ook zo om te springen maar ook nog steeds geen bericht.
Jolien87
Geplaatst: 09-05-18 11:22
Ik heb ook nog geen bericht ontvangen, nieteens een voorlopige aanslag. Niet dat ik enorm om het geld sta te springen, het zijn maar een paar tientjes. Maar ik vind het toch altijd wel fijn als het weer achter de rug is en is gebleken dat alles klopte.
Haha ben wat dit betreft nu echt ongeduldig. Voor Zelfde geld moet ik straks in een keer terugbetalen ofzo
Celiien
Geplaatst: 09-05-18 21:48
AfricanLady schreef:
Haha ben wat dit betreft nu echt ongeduldig. Voor Zelfde geld moet ik straks in een keer terugbetalen ofzo
Die kans is er altijd, daarom moet je je spullen ook bewaren. Mogen ze tot 5 jaar na de definitieve aanslag doen. Ook kans dat je in een voorlopige aanslag ipv definitieve terecht komt. Had ik voorgaand jaar. Dan is het (eigenlijk) sowieso geld apart houden en niet spenderen, voor het geval dat uit je definitieve aanslag een lager bedrag komt of je zelfs moet terugbetalen
Hier vandaag geld binnen. Bij mij ging er dus ruim een week overheen.
Vorig jaar ook zoiets dacht ik..
IMAY1990
Geplaatst: 14-05-18 16:03
Ik heb een paar dagen terug bericht gehad via mijnoverheid met dagtekening 12 mei. Toch fijn €500 terug, ik hoop dat het snel binnen is. Gaat wel meteen naar mijn ouders, daar heb ik een schuld open staan.
Bunn
Geplaatst: 15-05-18 07:25
Nog meer mensen die ‘t braaf op 1 maart hebben verstuurd, maar nog geen bericht of geld hebben ontvangen? Echt ie-der-een in m’n omgeving was veel later, maar heeft z’n geld al lang binnen. Ik voel me zielig.
Laatst bijgewerkt door Bunn op 15-05-18 07:29, in het totaal 2 keer bewerkt