examenstress

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 20:44

Ik had vandaag ook economie. Bij heel opgave 4 dacht ik uhhh en nog een paar vragen ook vraag 21?? Heb niet nagekeken maar net even het antwoordmodel doorgelezen, en zie dat ik domme fouten heb gemaakt omdat ik altijd zo snel lees.... Mis ik weer een aantal punten :( :( Had mij nog kunnen redden.. Hebben jullie het nagekeken? Ik ben klaar met de examens en ga woensdagnacht op vakantie *\%/*

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 20:44

roosjenat schreef:
Komt vast wel goed! Gewoon alles opschrijven wat jij denkt dat er bij hoort. Dan als je het antwoord niet weet je alsnog wel 1 of 2 punten hebt.

Dat is misschien wel handig, dan heb ik tenminste geen 4 maar een 4,5 :') *D

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 20:45

AlwaysH schreef:
roosjenat schreef:
Komt vast wel goed! Gewoon alles opschrijven wat jij denkt dat er bij hoort. Dan als je het antwoord niet weet je alsnog wel 1 of 2 punten hebt.

Dat is misschien wel handig, dan heb ik tenminste geen 4 maar een 4,5 :') *D

Haha inderdaad :Y). Ik ga voor een 5.5 morgen haha. Maar mag een 5.2 halen. Hopelijk is hij niet te moeilijk :+

AlwaysH

Re: examenstress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 20:51

Ik sta een 6,1 (of 2?) dus mag nog een onvoldoende halen.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 20:58

Op naar de een goede N term!. :Y)
Afbeelding

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 20:58

Ik vond economie best goed gaan, op 3 opdrachten ofzo na. Morgen heb ik Engels, waar ik heel erg tegen op zit :(

Jammer dat bij sommige economie niet zo goed ging, maar het waren veel 'leg uit' vragen dus wie weet zijn er daar nog punten uit te halen! :)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 21:05

Dat artikel gaat over Engels vmbo? Ik vond hem ontzettend makkelijk en was 14:55 al klaar... :o
Nu zal dit niet voor iedereen gelden maar van mijn vriendgroep waren er maar twee die het lastig vonden en van hun weet ik dat ze al net aan voldoende staan.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 21:06

AlwaysH schreef:
Dat artikel gaat over Engels vmbo? Ik vond hem ontzettend makkelijk en was 14:55 al klaar... :o
Nu zal dit niet voor iedereen gelden maar van mijn vriendgroep waren er maar twee die het lastig vonden en van hun weet ik dat ze al net aan voldoende staan.

Ja! Ik ben ook wel goed in Engels maar dit vond ik enorm moeilijk. Heb bij ons niemand gehoord die het makkelijk vond. :+

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 21:08

Bij ons hoorde ik van iedereen dat hij makkelijk was behalve die twee vriendinnen. :o
Nagekeken had ik alle multiple choice goed tot zover ik me kan herinneren.

Wel ontzettend vervelend dat hij bij jullie lastig was! Welk niveau deed je? Ik doe Gl (dus Tl want heb twee extra vakken) :)

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 21:10

AlwaysH schreef:
Bij ons hoorde ik van iedereen dat hij makkelijk was behalve die twee vriendinnen. :o
Nagekeken had ik alle multiple choice goed tot zover ik me kan herinneren.

Wel ontzettend vervelend dat hij bij jullie lastig was! Welk niveau deed je? Ik doe Gl (dus Tl want heb twee extra vakken) :)

Vmbo tl haha.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 21:13

Huhh, ik vond alleen tekst drie of vier (weet t niet meer) wat ingewikkeld. Over die burger die boos was omdat die haan verkocht moest worden vanwege geluidsoverlast. Toen dacht wel; wuttefuk, wat een onzin.
Heb daar ook wat woorden opgezocht. Sowieso bij twijfel elke keer opgezocht. Scheelde me wel punten denk ik.

Klink een beetje als een trut dat ik zeg dat ik het wel allemaal snapte maar ik denk niet dat je het zo opvat, haha. Wel bang dat Duits ingewikkelde teksten (en langdradig) bevat. Op zich niet erg, maar dan heb ik veel tijd nodig.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 21:16

AlwaysH schreef:
Huhh, ik vond alleen tekst drie of vier (weet t niet meer) wat ingewikkeld. Over die burger die boos was omdat die haan verkocht moest worden vanwege geluidsoverlast. Toen dacht wel; wuttefuk, wat een onzin.
Heb daar ook wat woorden opgezocht. Sowieso bij twijfel elke keer opgezocht. Scheelde me wel punten denk ik.

Klink een beetje als een trut dat ik zeg dat ik het wel allemaal snapte maar ik denk niet dat je het zo opvat, haha. Wel bang dat Duits ingewikkelde teksten (en langdradig) bevat. Op zich niet erg, maar dan heb ik veel tijd nodig.

Die vond ik juist makkelijk haha. Nee hoor zo vat ik het niet op :+. Is alleen maar fijn toch dat het zo goed ging haha.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 21:17

Ja, maar klinkt zo banketstaaf. Volgens mij kom ik over alsof ik jou (jullie) dom vind. Haha.
Heb wel aanleg voor talen, dus misschien zat het me net wat meer mee. ;)

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 21:19

AlwaysH schreef:
Ja, maar klinkt zo banketstaaf. Volgens mij kom ik over alsof ik jou (jullie) dom vind. Haha.
Heb wel aanleg voor talen, dus misschien zat het me net wat meer mee. ;)

Haha :Y) ik kan wel engels maar niet op een toets. Op vakantie enzo Praat ik gewoon mee maar op toets voel ik me soms wel een beetje dom :+

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 21:22

Snap ik. Als ik ergens goed in ben is het Nederlands. Echt alles haal ik achten en negens op. Behalve leestoetsen met vragen over hoofdgedachte en oorzaak/gevolg, etc. En wat is het examen? JUIST, zo'n soort leestoets, grom!
Gelukkig schrijfopdrachten (artikel en samenvatting), die helpen ook met punten!
Ik schaam me gewoon als ik een zes haal, maar goed. Moet maar zo denken; voldoende is goed :Y)

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 21:24

AlwaysH schreef:
Snap ik. Als ik ergens goed in ben is het Nederlands. Echt alles haal ik achten en negens op. Behalve leestoetsen met vragen over hoofdgedachte en oorzaak/gevolg, etc. En wat is het examen? JUIST, zo'n soort leestoets, grom!
Gelukkig schrijfopdrachten (artikel en samenvatting), die helpen ook met punten!
Ik schaam me gewoon als ik een zes haal, maar goed. Moet maar zo denken; voldoende is goed :Y)

Haha inderdaad. Maar met een zes ben ik blij haha. Nederlands ging bij mij juist weer enorm goed :+.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 21:28

Het ging beter dan verwacht, maar zoals ik eerder al zei vind ik het jammer dat ze geen grammatica vragen stellen. Waarom niet van alles wat in een examen stoppen? (Bij talen dan, daar kan je toch niet voor leren)

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 22:02

Ik moet het ook hebben van de talen!

Engels vond ik echt (te) lang, verloor zowat Mn concentratie

Succes in iedergeval allemaal nog met de rest van de week

Blijgeestig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 08:10

Heel veel succes iedereen!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 08:32

Vandaag Engels voor de havo! Ik heb er serieus zin in, ik sta een 8,2 voor Engels, vind het een geweldige taal om te spreken en te schrijven.

Good luck, everyone!

Merelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 08:50

Veel succes iedereen vandaag! Ik heb vandaag weer een dagje "vrij" *\o/*

Gaby9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 08:52

Vandaag ga ik Engels proberen te doen!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 08:53

GabyShyy schreef:
Vandaag ga ik Engels proberen te doen!

Als je nog last-minute hulp nodig hebt dan stuur maar een pb! Ik ben supergoed in Engels (sta straks waarschijnlijk na een uur al buiten).

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 08:54

Succes allemaal!

Vandaag wiskunde en morgen gelukkig even een dagje vrij. Vrijdag staan er namelijk 2 op de planning.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 09:06

Zin in vandaag :D Dit wordt het makkelijkste examen ooit. Als IB student moet ik ook gewoon het regulier Engels examen maken omdat het verplicht is, maar dat is gewoon te makkelijk. Voor de gein hebben een vriendin en ik gisteren twee examens gemaakt om te kijken wat we zouden halen en hoe lang we er over deden. De eerste examen deed ik er een uur en een kwartier over en had ik een 8,9 en het tweede examen deed ik er 50 minuten over en had ik een 9,6.

Ik ga vandaag voor de 10 :D Of naja minstens een 9,4 want dan blijf ik afgerond een 10 voor Engels staan.

Dus iedereen die havo doet en vragen of hulp nodig heeft, stuur maar een pb :D

Succes iedereen vandaag!