Had mij nog kunnen redden.. Hebben jullie het nagekeken? Ik ben klaar met de examens en ga woensdagnacht op vakantie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Had mij nog kunnen redden.. Hebben jullie het nagekeken? Ik ben klaar met de examens en ga woensdagnacht op vakantie
AlwaysH schreef:roosjenat schreef:Komt vast wel goed! Gewoon alles opschrijven wat jij denkt dat er bij hoort. Dan als je het antwoord niet weet je alsnog wel 1 of 2 punten hebt.
Dat is misschien wel handig, dan heb ik tenminste geen 4 maar een 4,5![]()
. Ik ga voor een 5.5 morgen haha. Maar mag een 5.2 halen. Hopelijk is hij niet te moeilijk

AlwaysH schreef:Dat artikel gaat over Engels vmbo? Ik vond hem ontzettend makkelijk en was 14:55 al klaar...
Nu zal dit niet voor iedereen gelden maar van mijn vriendgroep waren er maar twee die het lastig vonden en van hun weet ik dat ze al net aan voldoende staan.

AlwaysH schreef:Bij ons hoorde ik van iedereen dat hij makkelijk was behalve die twee vriendinnen.
Nagekeken had ik alle multiple choice goed tot zover ik me kan herinneren.
Wel ontzettend vervelend dat hij bij jullie lastig was! Welk niveau deed je? Ik doe Gl (dus Tl want heb twee extra vakken)
AlwaysH schreef:Huhh, ik vond alleen tekst drie of vier (weet t niet meer) wat ingewikkeld. Over die burger die boos was omdat die haan verkocht moest worden vanwege geluidsoverlast. Toen dacht wel; wuttefuk, wat een onzin.
Heb daar ook wat woorden opgezocht. Sowieso bij twijfel elke keer opgezocht. Scheelde me wel punten denk ik.
Klink een beetje als een trut dat ik zeg dat ik het wel allemaal snapte maar ik denk niet dat je het zo opvat, haha. Wel bang dat Duits ingewikkelde teksten (en langdradig) bevat. Op zich niet erg, maar dan heb ik veel tijd nodig.
. Is alleen maar fijn toch dat het zo goed ging haha.
AlwaysH schreef:Ja, maar klinkt zo banketstaaf. Volgens mij kom ik over alsof ik jou (jullie) dom vind. Haha.
Heb wel aanleg voor talen, dus misschien zat het me net wat meer mee.
ik kan wel engels maar niet op een toets. Op vakantie enzo Praat ik gewoon mee maar op toets voel ik me soms wel een beetje dom
AlwaysH schreef:Snap ik. Als ik ergens goed in ben is het Nederlands. Echt alles haal ik achten en negens op. Behalve leestoetsen met vragen over hoofdgedachte en oorzaak/gevolg, etc. En wat is het examen? JUIST, zo'n soort leestoets, grom!
Gelukkig schrijfopdrachten (artikel en samenvatting), die helpen ook met punten!
Ik schaam me gewoon als ik een zes haal, maar goed. Moet maar zo denken; voldoende is goed
.
Dit wordt het makkelijkste examen ooit. Als IB student moet ik ook gewoon het regulier Engels examen maken omdat het verplicht is, maar dat is gewoon te makkelijk. Voor de gein hebben een vriendin en ik gisteren twee examens gemaakt om te kijken wat we zouden halen en hoe lang we er over deden. De eerste examen deed ik er een uur en een kwartier over en had ik een 8,9 en het tweede examen deed ik er 50 minuten over en had ik een 9,6.
Of naja minstens een 9,4 want dan blijf ik afgerond een 10 voor Engels staan.