4 maanden bezig met nakijken

Dat is wel echt heel lang!
hebben ze ook aangegeven van te voren dat het zo lang kan duren?
Ga er niet vanuit dat jij extra moet betalen als zij er zelf zo lang over doen..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelyfiefy schreef:Wow jeetje..
Ga er niet vanuit dat jij extra moet betalen als zij er zelf zo lang over doen..
Dani199764 schreef:lovelyfiefy schreef:Wow jeetje..
Ze mogen er officieel gezien 8 of 10 weken over doen geloof ik, maar de vakanties dan weer niet meegerekend en ze hebben nu ook weer 3 weken vakantie t/m 7 Januari niemand bereikbaar.. Heel fijn, voor mij ook echt de eerste en de laatste keer dat ik een op leiding bij Capabel doe hoor, er klopt daar wel meer niet, het enige waar ze altijd op tijd mee zijn, zijn de facturen
Officieel gezien zou iedereen uit mijn klas half December een diploma moeten hebben, maar van de 15 mensen waar we mee gestart zijn zitten we nu met nog maar iets van 7 in een klas en geen van die 7 heeft zijn/haar diploma nog gehaald. De overige 8 zijn er allemaal maar mee gestopt.
Ilja_1997 schreef:@Ilja000 Oh nee hoor, tot nu toe best tevreden. Weet alleen niet waarmee ik moet beginnen. Heb mij online ingeschreven voor de startbijeenkomst,maar heb geen idee met welke lesstof ik moet beginnen.