Heb er ook maar iets meer dan een uur over gedaan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Merelll schreef:xnaomivdh schreef:Die memes, echt geweldig![]()
Het examen Nederlands is trouwens officieel tot horror-examen benoemdAls de normering niet hoog wordt...
Dan gaan we aan de poorten van cito rammelen en apocalyptisch schreeuwen, dan moeten ze er wel wat aan doen
ik raakte half in paniek omdat ik bij de meeste vragen hele andere dingen heb opgeschreven, dus ik heb me nu in m'n hoofd gehaald dat ik een 4 heb of zo
ik hoop zo dat het mee valt...
mignonne2403 schreef:Hahaha, die reactie. Is toch raar dat ze niet de antwoorden op hun eigen teksten wetenhoe kunnen wij het dan weten
![]()
Ben benieuwd naar het correctiemodel....
Merula123 schreef:Geschiedenis ging voor mijn gevoel wel redelijk goed, hij was alleen best wel lang, ik had nog 5 minuten over.
jullie? KirstenHorse schreef:Merula123 schreef:Geschiedenis ging voor mijn gevoel wel redelijk goed, hij was alleen best wel lang, ik had nog 5 minuten over.
Ik deel je mening! Hij was vrij goed te doen maar wel erg strak op de tijd. Heb uiteindelijk 2 vragen overgeslagen en helaas dus geen tijd meer voor gehad.
Edit,
Ik heb 11 kantjes volgeschrevenjullie?
Gelukkig niet zoveel KA's.
dus maar even 1 naar iemand in Amerika laten bezorgen en dan nu even naar Antwerpen rijden om er een op te halen.
en wat was in hemelsnaam die tekst over die mannelijke zoogdieren of zo?? ) maar het grootste deel van het examen vond ik goed te doen.
xnaomivdh schreef:Ik had eigenlijk te weinig tijd, maar ik weet van mezelf dat ik dat bijna altijd heb. Ik kan alleen niet sneller werken omdat ik dan bang ben het verkeerde antwoord te kiezen omdat ik niet precies genoeg lees (en ik twijfel altijd teveel). Heb de laatste paar teksten dus een beetje in de stress gemaakt en als ik er niet uitkwam maar gegokt en naar de volgende opgave gegaan. Het einde zal ik dus niet zo goed gemaakt hebben (nog even een tekst maken aan het einde met allemaal scheikundige termen gaat niet samen met een kunst/maatschappijleerlingen wat was in hemelsnaam die tekst over die mannelijke zoogdieren of zo?? ) maar het grootste deel van het examen vond ik goed te doen.
Ik ga de rest van de dag gewoon lekker rust nemen want ik ben echt op van de laatste dagen. De rest van het weekend wiskunde examens maken.
Welke examens hebben jullie nog aankomende week? Ik heb nu de helft gehad, dus ik moet er nog 4. Maar 3 daarvan (wis-a, frans en eco) heb ik echt het meeste angst voor