Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Miiej schreef:Bij ons ook klein percentage.
Vraagje, zetten jullie je afstudeerstage al tijdens het afstuderen op Linkedin?
Aan de ene kant lijkt het mij namelijk handig voor het alvast vinden van een baan.
Maar ik ben ook weer een doemdenker stel dat het mislukt dan staat het er al wel op.

Ik baal zo.. mijn PvA was goed. De overige hoofdstukken heb ik laatst concept laten beoordelen door mijn schoolcoach/1e lezer. Feedback gekregen en dat stelde weinig voor. Wel stond er regelmatig: prima uitgewerkt, onderbouwd en gemotiveerd.

Hoop dat je wel goede feedback krijgt, zodat het nu eigenlijk niet fout meer kan gaan, als je precies weet wat je moet verbeteren.
Hoop het zsm af te hebben (liefst deze week). Pff is een beetje uitgelopen door al die stomme andere dingen die ik ook nog moest schrijven. Dan hoop ik na deze week diehard nog 2 weken aan m'n bewijsstukken van mijn competenties te werken. Dan kan ik die 7 juli inleveren. Gelukkig is één van die bewijsstukken mijn onderzoek. Dus moet dan nog 1 of 2 bewijsstukken schrijven. + verantwoordingen.
Nog diehard aan het typen. Dat lijkt me heerlijk als je afgestudeerd bent en na het werk gewoon niets hoeft te doen aan verplichtingen.
Wat kijk ik daarnaar uit zeg...

Morgen om 11 uur de andere zitting
*
. Herkenbaar jullie verhalen, ik ben ook echt naar 3 juli toe aan het leven. 
Vanochtend het laatste cijfer gekregen!