Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mariska_YeDo schreef:Ik vond engels ook echt heel erg lastig! Veel moeilijke woorden en lange teksten inderdaad.. Met z'n allen weer even lekker klagen bij LAKS
edit:
net even mijn antwoorden na gekeken. zit tussen de 4.8 en 6.8... Hoop dus op een N-term van minimaal 0.7
Frederiqueee schreef:Nou ik weet wel dat ik wiskunde gruwelijk heb verpest![]()
Hoop dat economie morgen beter gaat anders word het nog een lastige opgave om te slagen.
Heb gelukkig morgen voor mijn economie examen en een uur met mijn leraar om alle voor mij lastige berekeningen/begrippen door te nemen
Joaltijd schreef:mariska_YeDo schreef:Ik vond engels ook echt heel erg lastig! Veel moeilijke woorden en lange teksten inderdaad.. Met z'n allen weer even lekker klagen bij LAKS
edit:
net even mijn antwoorden na gekeken. zit tussen de 4.8 en 6.8... Hoop dus op een N-term van minimaal 0.7Frederiqueee schreef:Nou ik weet wel dat ik wiskunde gruwelijk heb verpest![]()
Hoop dat economie morgen beter gaat anders word het nog een lastige opgave om te slagen.
Heb gelukkig morgen voor mijn economie examen en een uur met mijn leraar om alle voor mij lastige berekeningen/begrippen door te nemen
Komt goed!