MA: 9:15-11:45
DI: 9:15-11:45
WO: vrij
DO: 8:30-12:30
VR: 8:30 -14:00
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het is best veel, maar ik heb er zin in! Dus ga morgen beginnen.
ben er alleen nog niet uit of dit de studie is die ik wil volgen
badeendje schreef:nu nog wel haha!Rinkex schreef:nou ik weet mijn rooster ook voor in iedergeval volgende week, en ik blij
MA: 9:15-11:45
DI: 9:15-11:45
WO: vrij
DO: 8:30-12:30
VR: 8:30 -14:00
Chill rooster zeg! Lekker de hele middag voor jezelf zo te zien!
LidyK97 schreef:mijn rooster is wel oke, veel uren maar dat wist ik wel. we krijgen ook uren voor projectwerk dus dat hoef je er niet meer naast te plannenben er alleen nog niet uit of dit de studie is die ik wil volgen

GrumpyCat schreef:Wat hebben sommige mensen hier ideale roosters! Ik heb helaas over het algemeen 5 dagen per week les. Soms maar voor 2 uurtjes, soms voor 5/6 uurtjes. Ik heb wel het geluk dat ik maar zo'n 2 dagen per week 'vroeg' op school moet zijn (08:30). De rest van de dagen zo rond half 11 of zelfs pas 1 uur 's middags.
Moeten jullie ook al flink aan de bak? Ik moet voor a.s. maandag al aardig wat dingetjes gedaan hebben.
Mijn klas is wel heel leuk! Wel alleen maar meiden maar dat krijg je als je pedagogiek doet.. Iselda schreef:GrumpyCat schreef:Wat hebben sommige mensen hier ideale roosters! Ik heb helaas over het algemeen 5 dagen per week les. Soms maar voor 2 uurtjes, soms voor 5/6 uurtjes. Ik heb wel het geluk dat ik maar zo'n 2 dagen per week 'vroeg' op school moet zijn (08:30). De rest van de dagen zo rond half 11 of zelfs pas 1 uur 's middags.
Moeten jullie ook al flink aan de bak? Ik moet voor a.s. maandag al aardig wat dingetjes gedaan hebben.
Jup, hier nog 1! Wat moet jij doen? Ik moet voor inleiding recht een webcollege kijken, een toets maken en literatuur lezen. Voor de andere vakken geloof ik nog weinig, behalve studiehandleiding doornemen
Ik moet voor inleiding recht een hoofdstuk uit 3 verschillende boeken lezen en vervolgens wat opdracht opgaven maken. Voor de andere vakken weet ik het ook nog niet, moet ik nog even goed naar kijken.
)
paljaslaura schreef:Dat is wel vervelend als je nu al merkt dat ze ongemotiveerd zijn GC..
De mensen met wie ik in de klas zit vallen een beetje tegen haha. Niet echt mijn types om het zo te noemen. Ik heb ook een projectgroep waar je alle groeps opdrachten mee moet gaan doen en ik kon er echt niet tussen komen. Dus zat op een gegeven moment maar op m'n telefoon te kijken tijdens de lunch
Is dat ook de reden dat je de opleiding wat vind tegen vallen?
(Al is het wel fijn als je wat mensen hebt om mee op te trekken gedurende je opleiding...)