Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Wij hebben ook wel eens van die rare mensen. Zo vroeg een vrouw een keer of ze een handdoek mocht lenen om iets op te drogen, prima, later kwam ze terug en gaf ze de handdoek aan mijn collega. Toen mijn collega de handdoek aangepakt had zei ze 'Oh er zit trouwens wel wat urine aan'
En ook een keer een volle pamper gevonden op een plek waar die niet hoorde.(en ja we hebben daar een speciale ruimte met een speciale prullenbak voor, dus om het nou ergens anders neer te leggen)

Even snel een kopje thee tussendoor scheelt toch wel.. 

its_daantjee schreef:tja, ik wil ook wel laten merken dat hij niet over me heen moet lopen, maar hij is 44 (ofzo) en ik ben 15.. wat moet ik zeggen op het moment dat hij me uitmaakt voor van alles en nog wat zonder dat hij nog bozer word? ik probeer me er ook niet veel van aan te trekken, maar ik zie er soms wel flink tegen op om te moeten werken. zo ook vanavond.
wat jammer dat het gisteren zo is geëindigd! balen dat je je net een macdonaldsmedewerker voelde!

Ik weet niet wat ze me te bieden hebben maar dat zien we donderdag wel als ik op gesprek kom
).
LauraMc schreef:Nadat we vorige week te horen hebben gekregen dat het café doorverkocht wordt is er een hoop gebeurt. Iepke en ik hebben contact gehad over haar werk en dat ze daar nog mensen zoeken, maar heb uiteindelijk besloten dat het niet helemaal mijn ding is. Ik heb mijn collega bedrijfsleider (die natuurlijk ook werkloos wordt) ervan verteld en zij heeft gister en vandaag daar proefgedraaid, ze vind het heel leuk!
) maar was echt fijn werken!
Hoop dat er wat leuks uit gaat komen!! Iepke schreef:LauraMc schreef:Nadat we vorige week te horen hebben gekregen dat het café doorverkocht wordt is er een hoop gebeurt. Iepke en ik hebben contact gehad over haar werk en dat ze daar nog mensen zoeken, maar heb uiteindelijk besloten dat het niet helemaal mijn ding is. Ik heb mijn collega bedrijfsleider (die natuurlijk ook werkloos wordt) ervan verteld en zij heeft gister en vandaag daar proefgedraaid, ze vind het heel leuk!
Ja, echt heel leuk, topper is het! Was heel blij met d'r afgelopen 2 dagen. Lekker druk gehad (over 2 dagen meer dan 140 warme chocomel verkocht) maar was echt fijn werken!
Super dat er voor jou zoveel aanbiedingen zijn, kan je ineens kiezen, luxeHoop dat er wat leuks uit gaat komen!!