Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
het is geen lichtblond maar ook geen donkerblond) met heel veel verschillende tinten, dus als ik t verf ga ik er niet 1 kleur overheen gooien, maar een manier zoeken om alles per tint lichter te maken 

En jij?

Summerfly schreef:GoedenavondIk ben terug van vakantie! Heb vandaag 12 uur in de auto gezeten en ben doodmoe maar wilde toch nog even alles teruglezen. Is er al een groepsapp? Mag ik er ook in?
En heee Lisa
![]()
(Lutha en ik zitten bij elkaar op school haha)
fenijro_tani schreef:Summerfly schreef:GoedenavondIk ben terug van vakantie! Heb vandaag 12 uur in de auto gezeten en ben doodmoe maar wilde toch nog even alles teruglezen. Is er al een groepsapp? Mag ik er ook in?
En heee Lisa
![]()
hoe was het?
er is nog geen groepsapp maar ik kan er nu wel een aanmaken?
stuur maar een appje naar 0657189079 als je er in wilt
xRooss schreef:Summerfly schreef:GoedenavondIk ben terug van vakantie! Heb vandaag 12 uur in de auto gezeten en ben doodmoe maar wilde toch nog even alles teruglezen. Is er al een groepsapp? Mag ik er ook in?
En heee Lisa
![]()
hoe was het?
er is nog geen groepsapp maar ik kan er nu wel een aanmaken?
stuur maar een appje naar 0657189079 als je er in wilt
[/quote]
Summerfly schreef:GoedenavondIk ben terug van vakantie! Heb vandaag 12 uur in de auto gezeten en ben doodmoe maar wilde toch nog even alles teruglezen. Is er al een groepsapp? Mag ik er ook in?
En heee Lisa
![]()
)