nafnaf schreef:LisannePruts schreef:Gaan mensen trouwens ook op kamers? Wel gekeken maar niks voor mij met allemaal vreemde mensen badkamer etc delen
Ik ga op kamers!
Moet jij dan ook alles delen? En met hoeveel andere 'vreemde' mensen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
amkeVH schreef:Ik blijf thuis, het is sowieso niet extreem ver reizen (totaal ongeveer een uur met bus en fiets).
En ik heb er het geld niet voor

mag binnenland, maar ook elders in Europa of Amerika/Australië etc. Blijf eerst lekker in nl want ik heb extreme heimwee
LisannePruts schreef:Wij mogen in het eerste jaar geloof ik geen buitenland stage maar dat zou ook heel onhandig zijn want ik heb 1x 20 weken elke woensdag en donderdag stage en een keer 4 weken dinsdag tm vrijdag stage want maandag is AVO
Esmee_98 schreef:LisannePruts schreef:Wij mogen in het eerste jaar geloof ik geen buitenland stage maar dat zou ook heel onhandig zijn want ik heb 1x 20 weken elke woensdag en donderdag stage en een keer 4 weken dinsdag tm vrijdag stage want maandag is AVO
Ik snap dat het dan niet opschiet nee. Maar aangezien ik een heel blok heb vroeg ik het me af
LisannePruts schreef:Esmee_98 schreef:
Ik snap dat het dan niet opschiet nee. Maar aangezien ik een heel blok heb vroeg ik het me af
Als je het echt wilt weten kun je altijd de school mailen (als die nog terug mailen met vakantie)
amkeVH schreef:Op veel scholen is het geval dat je 1x naar het buitenland mag.
Maar als ik jou was zou ik dat toch niet meteen je eerste stage doen. Eerst even lekker ervaring opdoen in nl, alvast de basis leren in het eerste jaar, en dan lekker in het 2e of derde jaar naar het buitenland.
Je mag (zoals ik al zei) waarschijnlijk toch maar 1x naar het buitenland.