Valanee schreef:xSwanHeart schreef:Ik ga communicatie aan de HvA doen. Als voor mij ook geldt wat jij beschrijft, is dat knap klote. Woon niet in NL en kan dus niet aan de studiekeuzecheck meedoen... Of bedoel je iets anders?
Oh leuke opleiding! Heb ik ook nog naar gekeken, maar uiteindelijk toch voor CMD gekozen.
Hmmm... begin nu te twijfelen en wil je niet ongerust maken! Denk dat je het beste morgen even naar de HvA kan bellen om te vragen hoe dat precies zit?
Heb mailcontact met de HvA gehad en de studiekeuzecheck heeft geen invloed op mijn lotingskansen!
Pak van mijn hart, echt. Zag mijn hele toekomst al in duigen vallen

Ik ga niet bij een studentenvereniging. Als er een studievereniging is, meld ik me daar wel aan, dat is in mijn ervaring altijd leuk
Het verdere verenigingsleven is echt niet aan mij besteed. Sowieso ga ik niet in Amsterdam wonen, dus dan vind ik een vereniging ook gewoon niet 'handig'

heb geen back up opleiding achter de hand (die is te duur) anders ga ik een tussenjaar nemen en veel werken 

En dan nog van het station aan de andere kant van de stad komen
Ben al opzoek naar vakantiewerk maar nog geen succes helaas. (bedankt voor het melden trouwens!)