xLisaMaxime schreef:Ik heb een hekel aan presentaties :| heb ik nog liever een toets!
idd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jumerenik schreef:Ben ik de enige die; als ie goed gellerd heeft; heel erg uitkijkt naar de toets?? Dat heb ik echt. En ik ben zelf ook altijd heel erg nieuwsgierig hoe ik de toets heb gemaakt als ik niet zou hebben geleerd. Hhaah heb ik vooral bij natuurkunde. Mischien komt dat ook omdat die toetsen zoooo makkelijk zijn!! Haha

maar dan begint de toets en weet ik alles en ga ik er als een speer doorheen 
ik hoop dat je pony een goed baasje krijgt
jumerenik schreef:Ben ik de enige die; als ie goed gellerd heeft; heel erg uitkijkt naar de toets?? Dat heb ik echt. En ik ben zelf ook altijd heel erg nieuwsgierig hoe ik de toets heb gemaakt als ik niet zou hebben geleerd. Hhaah heb ik vooral bij natuurkunde. Mischien komt dat ook omdat die toetsen zoooo makkelijk zijn!! Haha
thirzanaomi schreef:jumerenik schreef:Ben ik de enige die; als ie goed gellerd heeft; heel erg uitkijkt naar de toets?? Dat heb ik echt. En ik ben zelf ook altijd heel erg nieuwsgierig hoe ik de toets heb gemaakt als ik niet zou hebben geleerd. Hhaah heb ik vooral bij natuurkunde. Mischien komt dat ook omdat die toetsen zoooo makkelijk zijn!! Haha
Bij natuurkunde wel idd.
Jammer dat jullie de ponys moeten verkopen.
Ik leer gelukkig snel en hij is ook van mijn zusje dus hij hoeft gelukkig niet weg.
SamLoveRoos schreef:Ik vind presentaties geven ook verschrikkelijk. Ik ga van de zenuwen zo snel praten dat het publiek niks meekrijgt van wat ik zeg en tja...
Ik vind creatieve vakken erg leuk, zolang er maar niet veel extra werk aanzit.
maar ben gelukkig wel niet heel erg zenuwachtig.

was dat dan samen met brenda? (Spianne)