Groot restaurant? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Groot restaurant?
Of dat gedoe met hold/nabrengen.

Gaat de tijd ook lekker snel.
baalde zo niet als in b ipv c ofzo maar de verkeerde burgers en klant was al weg.
friendly schreef:Ik vind het vooral (of ja...vond want ik werk er niet meer) lastig dat als ik kassa stond en ik had lange wachttijden. Niet omdat ik niet snel genoeg was want daar lag het gelukkig vaak niet aan, maar je bent afhankelijk van hoe snel de keuken het kan bijhouden en of de voorraden goed zijn. Die afhankelijkheid was soms best lastig. Maar als het de spuigaten uitliep mocht ik wel altijd i.o. de manager de gast iets van een gratis ijsje/klein drankje aanbieden.
unihorses schreef:jeeh, ik ben door mn proeftijd![]()
Suzanne_J een uur?!!! jeetje, ik voel me al rot als het richting de 4 minuten gaat... wat helaas nog wel eens gebeurd aangezien ik nog niet zo snel ben. vooral met hele gezinnen met van alles.
vandaag ook, collega had al wat ingepakt voor meeneem, ik was op kiosk, kreeg het ja heb het al ik grote friet er nog bij wat nog moest was het niet de verkeerde zakbaalde zo niet als in b ipv c ofzo maar de verkeerde burgers en klant was al weg.

Spannend hoor.
Fee_ schreef:Hier redden we dat niet hoor, 3 uur lang zonder bijvullen, dan is 'ie helemaal leeg. Ben inmiddels zo aan al die piepjes gewend.. Sommige gasten vragen ook wel eens of ik niet gek word van al die piepjes, maar die hoor ik niet eens meer..
maar dat is dan niet tijdens de drukste tijd..