Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BenteMaxime schreef:Ik zie hier regelmatig lesauto's rijden in het weekend, inderdaad ook wel is op zondag. Ikzelf les bijna nooit in het weekend, dit is pas de 2e keer van mijn bijna 40 lessen, vind het niet fijn, maar het kan nu niet anders ivm met mijn stage. En na een lange dag school wil ik niet meer lessen, dan ben ik meestal niet meer geconcentreerd genoeg. Ik heb toen ik midden in het lessen zat vaak 2 uur achter elkaar gedaan. Eerst was dat nog 2x 50 minuten, maar nu is het 2x 60 minuten. Nu doe ik dat niet meer omdat 2 uur achter elkaar rijden nu vaak teveel is, niet meer nodig zegmaar. Want zoveel doen we niet meer nu, meer gewoon rijden, af en toe een parkeerplekje meenemen, stopopdracht of omkeer opdracht. En iedere les neem ik snelweg mee.
Batlow schreef:BenteMaxime schreef:Ik zie hier regelmatig lesauto's rijden in het weekend, inderdaad ook wel is op zondag. Ikzelf les bijna nooit in het weekend, dit is pas de 2e keer van mijn bijna 40 lessen, vind het niet fijn, maar het kan nu niet anders ivm met mijn stage. En na een lange dag school wil ik niet meer lessen, dan ben ik meestal niet meer geconcentreerd genoeg. Ik heb toen ik midden in het lessen zat vaak 2 uur achter elkaar gedaan. Eerst was dat nog 2x 50 minuten, maar nu is het 2x 60 minuten. Nu doe ik dat niet meer omdat 2 uur achter elkaar rijden nu vaak teveel is, niet meer nodig zegmaar. Want zoveel doen we niet meer nu, meer gewoon rijden, af en toe een parkeerplekje meenemen, stopopdracht of omkeer opdracht. En iedere les neem ik snelweg mee.
Je zal straks ook op zaterdag moeten kunnen rijden
Batlow schreef:Je zegt zelf dat je het niet fijn vind lessen op zaterdag.... En.ik zeg ja je zal straks ook op zaterdag rijden. Misverstandje?