Sterkte Mayniac vrijdag
 komt vast wel goed!                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 komt vast wel goed!                                                         

Vorige keer was het ook bij een erg chill groepje, heel fijn 

Eilish schreef:Hoe wisten jullie trouwens dat jullie docent wilde worden?
Ik doe sinds september de opleiding voor wiskunde docent, maar ik twijfel erg.
Sowieso over de wiskunde, of ik het aankan qua niveau, maar ook over het lesgeven.
Ik heb niet zoveel met grote groepen mensen, val daar meestal een beetje in weg en ben beter één op één. Dus ik vind het moeilijk om straks voor de klas te staan en ik weet ook niet of ik het wel wil, of het bij mij past.
 en nog steeds heb ik regelmatig twijfels..
 ..
 ) en dan kom je er vanzelf wel achter!                                                         
 Nog nooit zoiets leuks gedaan! Daarvoor wist ik het ook niet, toen had ik voor mezelf nog reserveplan.                                                         
 Waren jullie tijdens de opleiding dan niet bang dat jullie de verkeerde keuze maakte? Nu zou ik eventueel nog kunnen stoppen zonder dat het gevolgen heeft voor mijn stufi.                                                         Eilish schreef:Bedankt voor de reactiesWaren jullie tijdens de opleiding dan niet bang dat jullie de verkeerde keuze maakte? Nu zou ik eventueel nog kunnen stoppen zonder dat het gevolgen heeft voor mijn stufi.
? Op mijn werk iedere week wel een keer 
 Maar dan doen een paar guppen weer iets heel leuks en ben ik weer even van mijn twijfels af.                                                         

Had twee weken geleden mijn tentamens en nu sinds net iets meer dan een week weer lessen voor de tweede periode. Het valt me zwaar om nu weer overnieuw te beginnen met andere vakken. Ik maak mijn huiswerk wel, maar ik zie er erg tegenop en ik ben er daarom vaak ook langer mee bezig. Misschien moet ik gewoon even doorzetten, maar dat vind ik lastig om in te schatten en ook moeilijk om te doen.                                                         

lieveli schreef:Ik vind colleges vreselijk. Zwakbegaafde medestudenten die 10 keer vragen of de vorige slide nog een keer uitgelegd kan worden (het ging over intrinsieke motivatie, hoe is dat niet mega mega megaduidelijk?!?!) en incompetente docenten die totaal niet weten hoe ze een vak moeten invullen zodat het aansluit op de tentamenstof.