Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mri schreef:geloof dat UZB een beetje gek wordt van me
Vorige week woensdag daar geweest, ze zei toen dat ze dezelfde week nog reactie verwachtte en dat ik dan deze week op gesprek zou kunnen.
de eerste zelf gebelt of er al terug koppeling was geweest vanaf bedrijf, dat was er niet.
Net nog een keer gebelt, wederom nog geen reactie van bedrijf...
Nu gaan ze er nogeen keer achteraan. \Uiterlijk morgen krijg ik zoiezo een belletje/mailtje. Dan hebben ze bedrijf nog niet te pakken gehad, is het een afwijzing of mag ik op gesprek komen
Jenkins schreef:http://www.jobbird.com/nl/vacature/8760 ... -castricum
Kijk deze vacature, erg onduidelijk... ik had dus gesolliciteerd, kreeg ik net een mail dat ze stagiaires zoeken en wat mijn motivatie is om bij hun stage te lopen.. (Alleen bij trefwoorden staat 'stagiair')
Dan hebben ze dus ten eerste niet mijn brief gelezen, aangezien daar in staat dat ik ben afgestudeerd en opzoek ben naar een baan. Heb ze dus ook maar even gemaild dat er waarschijnlijk een misverstand is ontstaan omdat hun vacature zo ontzettend onduidelijk is en dat ze misschien wat meer informatie over de werkzaamheden moeten vermelden ipv alleen beknopte info over het bedrijf.
Citaat:Dienstverband
Stage
orienta schreef:Ik ben ook alweer sinds juni aan het zoeken naar ( financieel ) administratief werk of customer service.
Waar ik me vooral dood aan erger is uitzendbureau's die je zelf benaderen voor een vacature op basis van je CV, vervolgens je CV meenemen in een eerste selectie ronde en dan bepalen dat je niet geschikt genoeg bent