't leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 17:37

purny schreef:
Ik ben aangenomen bij de BBL opleiding Verzorgende niveau 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben echt zo blij he, liep echt bijna te janken van blijdschap toen ik me moeder belde!

*\o/* *\o/*

Had gisteren een gesprek gemist, maar geen voicemail ingesproken. Maar wel een telefoonnummer dus ik denk bel toch even terug, want het is een volledig onbekend nummer (en nieuwsgierig). Kreeg ik zeer waarschijnlijk een collega aan de telefoon. Maar of ik anders even mijn vrij weekenden op de mail wilde doen. Dus ik vraag waar gaat dit over want ik weet helemaal van niks. Ja dit is voor evenementen werk (beveiliging). Dus ik zeg weer nou ik zoek meer een vaste baan in de beveiliging. O o o ik zal mijn collega even terug laten bellen. En tot op heden niks meer gehoord, maar volgens mij ging hier iets niet helemaal goed. Ken namelijk het hele bedrijf niet en ben nog niet eens op gesprek geweest. Ik zou toch ook wel eerst wat meer willen weten. :+

N_B_N

Re: 't leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 18:24

Zo gesprek zenuwachtig!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 18:25

Lootje1991 schreef:

Je kan het!!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 19:44

Ik ben inmiddels zo wanhopig dat ik echt overal iets naar toe gestuurd heb ;(

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 21:26

Blingh schreef:
Lootje1991 schreef:

Je kan het!!

Dank je, het ging eigenlijk best wel goed en ze denken dat ik ben aangenomen. Maar ik ga maar niet meer hopen moet dinsdag om 3 uur terug komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 22:52

Nou ik ga voor je duimen iig!!

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 08:03

Purny en Westernfreak: gefeliciteerd! En Lootje1991, succes komende dinsdag.

Wat is trouwens de maximale reisafstand of tijd die jullie willen accepteren om naar het werk te gaan?

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 08:54

Ik ben gewend 20 minuten tot een half uur te rijden.
Zit momenteel op 26 km afstand. Maar ben bereid max 40 km te rijden.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 10:52

45 min in de auto is wel mijn max eigenlijk.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 10:55

Nou, ik ben me ook hard aan het voorbereiden...nog dingen aan het lezen en dan is het wel goed. Vanmiddag ook op 2e gesprek dus ben heel benieuwd....en vooral een beetje zenuwachtig :=

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:02

Succes Lolleke! Rustig an :)

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:22

Bellatrix schreef:
45 min in de auto is wel mijn max eigenlijk.

Met of zonder files?

En zou je bereid zijn om meer te reizen als het niet voor 5 dagen maar voor 3 dagen is?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 11:24

Dat gaat voor mij niet op, ik moet echt 5 dagen werken. Minimaal 32 uur maar het liefste 38 tot 40.
En 45 min zonder files. En als de baan het waard is vind ik een uur rijden ook goed maar langer niet.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:31

Succes dames! :*

Ik heb zojuist 3 -stage-gesprekken gepland staan! :)

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 13:50

een uur max. Hoewel ik denk dat je dat op een gegeven moment ook tegen gaat staan, maar goed. Iedere keer verhuizen vind ik ook geen optie.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 14:38

Silvia schreef:

Wat is trouwens de maximale reisafstand of tijd die jullie willen accepteren om naar het werk te gaan?

Gezien die werkloze jaren aardig wat geld hebben opgeslokt wil ik nu met de fiets kunnen en anders een half uurtje met de bus. Auto zit er nog even niet in.

Ik heb vandaag best een goed gesprek gehad voor een tijdelijke functie als baliemedewerker voor de winter maanden. Kan hier ook s' avonds werken dus heb ik s'ochtends tijd voor de paarden en kan ik de winter door blijven mennen.

Dinsdag heb ik een gesprek bij een vervoers bedrijf voor 15 a 20 uur...maar hoelanger ik er over nadenk hoe meer ik dit niet wil ook ivm de medicijnen die ik nog steeds slik. Ik heb moeite me lang te concentreren hierdoor misschien niet zo handig in een auto. Maar goed ik wacht het gesprek even af en wilde zowieso de huisarts nog bellen omdat ik wel wil afbouwen.

Verder veel vlieg werk. Net terug van een 4 daagse Emiraten en woensdag ga ik weer... uitermate vervelend zeg :P

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 14:44

Ik val hier even pats boem binnen hoor :+

Ik ben klaar met mijn havo en nu al 2 maanden op zoek naar iets parttime of vakantiewerk oid. Ik vraag me af of ik me ook bij 'volwassen' uitzendbureaus kan aanmelden. Als ik de sites bekijk gaat dit toch vooral om wat 'hoger niveau' functies met opleidingen etc, en dat heb ik natuurlijk nog niet :+

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:07

Cowgirl schreef:
Silvia schreef:

Gezien die werkloze jaren aardig wat geld hebben opgeslokt wil ik nu met de fiets kunnen en anders een half uurtje met de bus. Auto zit er nog even niet in.

Ik heb vandaag best een goed gesprek gehad voor een tijdelijke functie als baliemedewerker voor de winter maanden. Kan hier ook s' avonds werken dus heb ik s'ochtends tijd voor de paarden en kan ik de winter door blijven mennen.

Dinsdag heb ik een gesprek bij een vervoers bedrijf voor 15 a 20 uur...maar hoelanger ik er over nadenk hoe meer ik dit niet wil ook ivm de medicijnen die ik nog steeds slik. Ik heb moeite me lang te concentreren hierdoor misschien niet zo handig in een auto. Maar goed ik wacht het gesprek even af en wilde zowieso de huisarts nog bellen omdat ik wel wil afbouwen.

Verder veel vlieg werk. Net terug van een 4 daagse Emiraten en woensdag ga ik weer... uitermate vervelend zeg :P

Verdien je daar veel mee Cowgirl?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:35

Marit schreef:

Ik ben klaar met mijn havo en nu al 2 maanden op zoek naar iets parttime of vakantiewerk oid. Ik vraag me af of ik me ook bij 'volwassen' uitzendbureaus kan aanmelden. Als ik de sites bekijk gaat dit toch vooral om wat 'hoger niveau' functies met opleidingen etc, en dat heb ik natuurlijk nog niet :+

Is studentenwerk niks voor jou??

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:37

Blingh schreef:
Marit schreef:

Is studentenwerk niks voor jou??

Nou ik sta nu bij zowat elke site van studentenwerk ingeschreven, maar tot nu toe komt daar niks uit..

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:29

M'n broertje belde me net op. Hij wil graag weer de monteurs kant op. Of ik zijn sollicitatie even wilde checken ;-)

De originele laat ik nog even voor wat die is, maar ga 'm wel helemaal verbouwen tot een vlot lopende sollicitatiebrief.

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 20:01

hihi leuk zulke broertjes ;)

leuk cowgirl!!

pff ik moet echt 5 schoppen onder me kont krijgen, damn wat ben ik lui en niks gebeurt (ook geen sollicitaties). ik kan echt slecht tegen niks doen en geen ritme en ben daarnaast nog eens een avondmens, waardoor sochtends een keertje omdraaien zoveel aantrekkelijker is....

een ander vraagje. ik kan zondag werken (invallen) als hostess (betaald) moet ik dit nog melden bij het UVW? en zoja hoe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 20:04

blacknorton schreef:

leuk cowgirl!!

pff ik moet echt 5 schoppen onder me kont krijgen, damn wat ben ik lui en niks gebeurt (ook geen sollicitaties). ik kan echt slecht tegen niks doen en geen ritme en ben daarnaast nog eens een avondmens, waardoor sochtends een keertje omdraaien zoveel aantrekkelijker is....

een ander vraagje. ik kan zondag werken (invallen) als hostess (betaald) moet ik dit nog melden bij het UVW? en zoja hoe?

Kun je dat niet via inet melden? Volgens mij moet je dat wel melden

Ik had me aangemeld als BBL-er bij amarant (MMZ) en ik ben afgewezen.. :(

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:35

blacknorton schreef:

leuk cowgirl!!

Helaas herkenbaar. Ik had me nog zó voorgenomen om elke dag op tijd op te staan en ervoor te zorgen dat mij huis in no-time spic en span zou zijn... Helaas... -O-

safety

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 20:40

Silvia schreef:
blacknorton schreef:

leuk cowgirl!!

Helaas herkenbaar. Ik had me nog zó voorgenomen om elke dag op tijd op te staan en ervoor te zorgen dat mij huis in no-time spic en span zou zijn... Helaas... -O-

Hahaha Silvia, ook bij mij herkenbaar.
ben ook druk aan het solliciteren en zit er op het moment even door heen.
afgelopen vrijdag op een bedrijf voor de 2e keer op gesprek geweest. dus nu even afwachten.
a.s. donderdag heb ik op een ander bedrijf weer een sollicitatie gesprek.
ik hoop het zo dat ik ergens kan beginnen