Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Dat is een berg geld, laat jij je site door een ander bouwen dan
Mijn host kost me elk jaar een paar honderd euro.... die biedt alleen maar de ruimte op zijn server eigenlijk, en dan wat diensten / hulp om de domeinen te re-directen enzo
De site heb ik altijd zelf gebouwd en onderhouden.
Deze nieuwe is nu gebaseerd op die van Barefoot zelf, daar heb ik de huls van gebruikt zeg maar maar die helemaal zelf verder ingevuld, met wat hulp van de website-man van Barefoot zelf omdat die dieper in het systeem kan dan ik zelf
holly schreef:Je bent aardig bij de neus genomen!
Kappen met die handel en overstappen naar een ander (sommige hebben hun shop laten bouwen en zijn zeer tevreden, vraag ze eens naar hun bouwer)
Al moet je opnieuw laten bouwen.
LHO schreef:2500 euro voor hosting? Of hosting + design?
Voor 2500 euro aan hosting kan je onderhand streaming video leveren aan duizenden bezoekers per dag!
pmarena schreef:Ach, ik betaal een tientje per domein per jaar en heb een stuk of 20 domeinen....beetje uit de hand gelopen
Daarbij redde mijn oude site het ook niet met de standaard hoge ruimte voor opslag en dataverkeer enzo.
Had gemiddeld 2500 bezoekers per maand geloof ik, maar vooral enorm veel foto's.
Ik vond het wel okee qua prijs
Hoop dat de Duitsert ze in gaat stellen. Die kan dus toch inderdaad gewoon het beste alle re-directende domeinen ontvangen op de "echte" website zoals al gezegd werd ?
Citaat:Over Rotterdam ben ik het niet geheel met je eens, hoe verder erbij vandaan hoe beter
Lottie84 schreef:holly schreef:Je bent aardig bij de neus genomen!
Kappen met die handel en overstappen naar een ander (sommige hebben hun shop laten bouwen en zijn zeer tevreden, vraag ze eens naar hun bouwer)
Absoluut geen optie, er is reeds 14.000 betaald
holly schreef:Nou als je kijkt wat voor ellende ze er van heeft gekregen en wat ze er voor krijgt, vind ik dat ze aardig bij de neus is genomen LHO.
Als dingen zo uit de bocht vliegen en je hebt geen vertrouwen meer in elkaar, kun je niet meer lekker werken, dus imo is dat tijd om een andere weg in te slaan met iemand anders.
Pfff ik ben weer in facebook bezig.
Ik ben echt constant de weg kwijt. Ik heb ernaast maar enkele andere pagina's erbij geopend, om af en toe even daarop te spieken wat er allemaal ingevuld moet worden en waar ik dat moet doen.
Echt verschrikkelijk. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon de info in te vullen. Whaha blond denk ik.
Lottie84 schreef:holly schreef:Je bent aardig bij de neus genomen!
Absoluut geen optie, er is reeds 14.000 betaald
Lottie84 schreef:LHO schreef:2500 euro voor hosting? Of hosting + design?
Voor 2500 euro aan hosting kan je onderhand streaming video leveren aan duizenden bezoekers per dag!
2500 euro voor extra aanpassingen aan de webwinkel, waar ik geen akkoord voor heb gegeven. Er was een offerte uitgebracht voor punten die ik wellicht in de toekomst wilde gaan invoegen.
LHO schreef:pmarena schreef:Ach, ik betaal een tientje per domein per jaar en heb een stuk of 20 domeinen....beetje uit de hand gelopen
Daarbij redde mijn oude site het ook niet met de standaard hoge ruimte voor opslag en dataverkeer enzo.
Had gemiddeld 2500 bezoekers per maand geloof ik, maar vooral enorm veel foto's.
Ik vond het wel okee qua prijs
Hoop dat de Duitsert ze in gaat stellen. Die kan dus toch inderdaad gewoon het beste alle re-directende domeinen ontvangen op de "echte" website zoals al gezegd werd ?
Correct
Citaat:Over Rotterdam ben ik het niet geheel met je eens, hoe verder erbij vandaan hoe beter
Incorrect![]()
holly schreef:Nou als je kijkt wat voor ellende ze er van heeft gekregen en wat ze er voor krijgt, vind ik dat ze aardig bij de neus is genomen LHO.
Als dingen zo uit de bocht vliegen en je hebt geen vertrouwen meer in elkaar, kun je niet meer lekker werken, dus imo is dat tijd om een andere weg in te slaan met iemand anders.
Pfff ik ben weer in facebook bezig.
Ik ben echt constant de weg kwijt. Ik heb ernaast maar enkele andere pagina's erbij geopend, om af en toe even daarop te spieken wat er allemaal ingevuld moet worden en waar ik dat moet doen.
Echt verschrikkelijk. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon de info in te vullen. Whaha blond denk ik.
pmarena schreef:Senks
Tja Rotjeknor...je moet er van houden. Ik ken er ook die er met geen stok weg te slaan zijn, die worden hier weer gek van het feit dat er op sommige plekken gras staat i.p.v. dat er gewoon asfalt of tegels liggen...en dat het donker is 's nachts enzo
Lottie84 schreef:Nee, hij heeft de tekst die betrekking had tot de punten die nog verbeterd zouden worden binnen de 14.000 euro opgevat als opdracht om ook de betaalde punten zoals vernoemd op de offerte door te voeren. Ik heb De offerte op de betaalde punten vervolgens nooit meer vernoemd, heb dus geen akkoord gegeven. Er was een duidelijke opsplitsing gemaakt.
LHO schreef:Het gaat niet over het 'jatten van foto's' maar over de (in mijn ogen) onzinnige pogingen dat te voorkomen. En zeker ook voor de gene met een webshop kan het ook nog nuttig zijn; iemand die een product ziet wat bevalt, daar over post op een forum, en een afbeelding er bij plakt; is toch een vorm van reclame. En voor mensen die je afbeeldingen van je site plukken om ze op hun eigen site te gebruiken; tsja, dat lukt ze toch wel. Die kan je beter aanpakken door dan achteraf het beeldmerk toe te eigenen dan wel te factureren voor het gebruik van bijv. intellectueel eigendom.
Citaat:Als ik foto's moet jatten en het is echt goed afgeschermd allemaal....gebruik ik altijd maar gewoon een printscreen.
JolandaS schreef:LHO schreef:Het gaat niet over het 'jatten van foto's' maar over de (in mijn ogen) onzinnige pogingen dat te voorkomen. En zeker ook voor de gene met een webshop kan het ook nog nuttig zijn; iemand die een product ziet wat bevalt, daar over post op een forum, en een afbeelding er bij plakt; is toch een vorm van reclame. En voor mensen die je afbeeldingen van je site plukken om ze op hun eigen site te gebruiken; tsja, dat lukt ze toch wel. Die kan je beter aanpakken door dan achteraf het beeldmerk toe te eigenen dan wel te factureren voor het gebruik van bijv. intellectueel eigendom.
Deze opmerking schoot bij mij in het verkeerde keelgat:Citaat:Als ik foto's moet jatten en het is echt goed afgeschermd allemaal....gebruik ik altijd maar gewoon een printscreen.
Ik snap wel dat er geen waterdicht systeem is en ik zie ook de 'reclame'-kant van het gebruik van foto's. Ik heb geen enkele illusie dat je het helemaal kan voorkomen. Voor mij is er een groot verschil of iemand in een topic hier op Bokt een foto laat zien die ik op een evenement gemaakt heb of iemand met een bedrijf die gejatte portfoliofoto's gebruikt ter aankleding van zijn website.
Het feit dat je aan de foto's kunt komen, wil niet zeggen dat het normaal is om ze zonder toestemming/betaling te gebruiken.
Foto's met mijn naam er dwars doorheen zijn niet betaald, foto's die ik gratis lever, hebben mijn naam netjes aan de rand, foto's waarvoor betaald is, lever ik zonder mijn naam erop.