Noujazeg. Beetje ten zuid oosten van Utrecht, in de buurt van Nieuwegein, Zeist en Utrecht dus.
Kan dus zo rechtstreeks op de trein naar Tiel stappen, en dan met de bus? naar Eck en Wiel. Ben er alleen nog nooit geweest, haha.
Isjtar
Geplaatst: 03-05-10 16:51
Haha wat een enthousiasme! Ik woon zelf in Eck en Wiel en de dichtstbijliggende stations zijn Tiel en Culemborg. Houten is idd ook wel dichtbij vergeleken met de rest geloof ik Daarom zei ik al, bij een ander kan natuurlijk ook, aangezien ik niet heel praktisch woon...
Ik zou mijn huis graag beschikbaar stellen, alleen we hebben een hele kleine tuin en geen barbecue.
Isjtar
Geplaatst: 03-05-10 16:54
Pff, de bus naar Eck en Wiel Ja er rijden wel bussen tussen Eck en Wiel en Tiel, volgens mij ook redelijk vaak Ik heb zelf alleen niet zo'n goede ervaring met de bus tussen Eck en Wiel en Culemborg, aangezien die maar 4x per dag rijdt op rot tijden icm school Maar, mocht het bij mij georganiseerd worden, is het denk ik wel handiger als jullie in een groep ofzo verzamelen in Tiel en/of Culemborg, anders worden mijn ouders denk ik ook niet zo happy
Isjtar
Geplaatst: 03-05-10 16:55
Haha, dat is dan ook weer lastig Ik weet niet hoeveel mensen er van plan zijn te gaan meeten, maar hoeveel mensen kan jij kwijt in je tuin ongeveer? Een bbq is denk ik altijd wel te regelen! Wij hebben thuis nog wel een draagbare staan geloof ik, dus dan zouden mijn ouders me kunnen brengen met bbq
I'm in! Maar wel na de examens haha, is voor mij een eindje weg.
astriidj
Geplaatst: 03-05-10 17:05
Tiel is voor mij 1.42 en 3x overstappen, Culemborg 1.37 en 2x overstappen. Met de auto is Eck en Wiel 59 minuten, maar dan moet ik natuurlijk wel eerst m'n rijbewijs halen
Met de auto is het een uur en 7 minuten ofzo, als ik met de trein ga, is het nog een half uur met de trein, dan nog een kwartier wachten ofzo op het station. Kan beter met de auto
Met de auto is het voor mij 41 minuten, met het ov ongeveer 1 uur en een kwartier. Beide goed te doen.
Isjtar
Geplaatst: 03-05-10 17:08
Haha, even opschieten dan Astrid! Maarrrr ik denk dat er nu toch minder/geen afzeggingen zullen zijn aangezien we dan al de examens achter de rug hebben en alleen maar VAKANTIE hebben
NieneWiep
Geplaatst: 03-05-10 17:09
Isjtar schreef:
Haha, dat is dan ook weer lastig Ik weet niet hoeveel mensen er van plan zijn te gaan meeten, maar hoeveel mensen kan jij kwijt in je tuin ongeveer?
Ehm, max. 4. Mn vader heeft afgelopen winter onze hele tuin omgebouwd tot moestuin waardoor we nog een mini stukje terras overhebben waar een tafel en 4 stoelen staan, haha.
Isjtar
Geplaatst: 03-05-10 17:16
Haha, ik zie het al helemaal voor me! Nee, dat is ook niet handig dan Iemand anders suggesties? Niet dat ik het niet bij mij wil hebben hoor, maar voor jullie is het ergens anders misschien handiger
astriidj
Geplaatst: 03-05-10 17:19
Zullen we anders een meetingtopic maken? Dan kunnen we hier blijven kletsen over ons leerwerk
Cherellee_
Geplaatst: 03-05-10 17:22
ik ben voor een apart meetingstopic! Wie is zo lief om die te openen?
Isjtar
Geplaatst: 03-05-10 17:29
Haha goed idee Ik moet me ook weer aan bio zetten, maar daar heb ik totaaaaaaal geen zin in Ik denk dat ik maar tot morgen wacht met leren, dan is het boekje van samengevat binnen Nu eerst maar even de laatste dingetjes doorkijken voor t IB examen van morgen