Bedankt allemaal iig, er is vandaag bekend geworden dat het toch geen hartstilstand, maar een hele zware hartaanval is geweest. Morgen ga ik met mn zussen even naar Bert zn vriendin (en mn moeder en dr vriend uiteraard, die zitten daar nonstop). Zie er toch wel tegenop
JOEHOE We hebben een vlucht geboekt naar Barcelona (mijn moeder en ik!) voor na de examens! 30 mei vliegen we (zondag) en donderdag 3 juni komen we terug. en dan 7 juni ga ik een week op kamp naar ermelo (instructieweken) Zitten er hier toevallig ook barcelona ervaringsdeskundigen hier?
Grappig, dan ben ik net weer terug Ik kijk er ook super naar uit. Vooral omdat de examens dan achter de rug zijn! Nog wel even flink shoppen van tevoren
Woensdag pws presentatie! Wij moeten samen iets minder dan een half uur praten (per groepje heb je een half uur: presenteren + vragen, maar vragen durft toch nooit iemand want 'het is zo zielig als je afgaat als je het antwoord niet weet' ). Maar, uitgetypt in woorden, hoeveel bladzijde zal dat ongeveer zijn? 20-25 minuten praten?