Als het goed is zijn er in oktober weer examens bij ons en dan ga ik me laatste 2 examens doen

Hierna wil ik ook nog graag de opleiding kattentrimmen gaan doen, heeft iemand daar ervaring mee?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik ben altijd heel onzeker geweest over de poedel maar ben geslaagd met een 7, wat ik dus nooit had verwacht!Fammiie_x schreef:Weer eens even een upje.
Nou ik heb goed nieuws vandaag gehoord
Ben geslaagd voor me hondentrimopleiding.
Heb 3 oktober het inkorten gedaan en vandaag het knippenIk ben altijd heel onzeker geweest over de poedel maar ben geslaagd met een 7, wat ik dus nooit had verwacht!
Woensdagavond kan ik me diploma halen

Haha. Nee, weet wel meer, maar het is allemaal zo veel. Pffft! Juud87 schreef:Fammiie_x schreef:Weer eens even een upje.
Nou ik heb goed nieuws vandaag gehoord
Ben geslaagd voor me hondentrimopleiding.
Heb 3 oktober het inkorten gedaan en vandaag het knippenIk ben altijd heel onzeker geweest over de poedel maar ben geslaagd met een 7, wat ik dus nooit had verwacht!
Woensdagavond kan ik me diploma halen
Wat goed! Gefeliciteerd!
Ik krijg maandag op mijn stage een koningspoedel voor het eerst binnen. Nu al zin in. Al ben ik nog niet verder als scheren en een voetje knippen..
Hoe hebben jullie al die hondenrassen geleerd??
Ik ben nu bezig met flashkaarten maken, maar dat is al een heel werk. Weet inmiddels wel dat de kleur wit alleen bij een dwergschnauzer voorkomt, en niet bij de andere groottesHaha. Nee, weet wel meer, maar het is allemaal zo veel. Pffft!
Vriendlief is amateurfotograaf, wil ie vast wel doen voor mij