Ik denk persoonlijk dat je nog steeds het beste af bent met een opleiding en baan buiten de paarden en leuk verdienen zodat je paarden echt als hobby kunt houden...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rianneke schreef:Dat is op sommige bedrijven ook echt zo... En niet bij elk bedrijf zijn de omstandigheden even leuk als je bijv intern gaatDe paardenwereld is gewoon hard als werknemer...
Ik denk persoonlijk dat je nog steeds het beste af bent met een opleiding en baan buiten de paarden en leuk verdienen zodat je paarden echt als hobby kunt houden...
mimeslosydy schreef:weet iemand dat als je in zo'n flat zit je daar in het weekend in mag blijven zegmaar, dat je dan gewoon aan je school kan werken en naar je paard kan.
of mag dat niet?
millennium schreef:mimeslosydy schreef:weet iemand dat als je in zo'n flat zit je daar in het weekend in mag blijven zegmaar, dat je dan gewoon aan je school kan werken en naar je paard kan.
of mag dat niet?
Nee, dit is niet toegestaan. Tot twee jaar terug mocht je zonder toestemming op zondag komen om je paard te doen. Door gerommel in de andere cursus heb je hier nou wel toestemming voor nodig en zal je op maandagochtend moeten helpen bij de stalwerkzaamheden.
Ik blijf het een rare regel vinden. Sta je ingeschreven in Deurne, op het adres van de flat, je woont dus daar, mag je in het weekend niet eens je eigen 'huis' in.
Maargoed, er zitten ook minder jarigen op de flat en school is daar verantwoordelijk voor bladiebla.
eknein schreef:Wat is dat nou voor onzin dat je daar in het weekend niet mag blijven? Ik kom uit Groningen, dat is 4 uur met de trein!
Ga toch niet elk weekend naar mn ouders.
_Dressage schreef:maar ik denk dat je het moet hebben meegemaakt om te kunnen zeggen dat een baan buiten de paarden om beter is.