Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nimue schreef:Nou ja, 'geluk' Breghje, je bent vast niet voor niks afgekeurd natuurlijk.
Ik merk zelf dat structuur ook wel belangrijk is, gewoon goed plannen. Ik vind dat heel moeilijk, want ik heb dat nooit geleerd, deed altijd alles op het laatste moment. Nu ben ik daar hard aan aan het werken, maar ik vind dat wel moeilijk.
KDS schreef:Ik vind het vooral moeilijk om te plannen omdat; als ik plan ik in mijn hoof dheb dat ik op die tijd MOET werken. En juist als ik dat MOET (om welke reden dan ook) dan komt er niets uit.
Dat geeft soms letterlijk weer ruimte in je hoofd.
Ik heb een oldtimer brommertje, uit 1960, en daar was ik mee aan het toeren, tot ik modder op de straat over het hoofd zag..Klabam
Daar ging ik, languit op de straat..
Dingen hebben ook tijd nodig en als er iets in deze maatschappij moeilijk kan zijn is het luisteren naar je eigen lijf en ritme.
Uiteindelijk heeft mijn lesgeefmeneer haar gevangen en toen kon ik haar halster ook omdoen. Tijdens het poetsen zei ik dat ik niet lekker in mijn vel zat en dat ze dat ook wel opgepikt zou hebben, en vanaf dat moment was ze zo lief! Ze heeft echt meer dan haar best gedaan om mee te denken, om te doen wat ik vroeg, om me te helpen
Was toch weer een erg bijzondere (en troostende) ervaring
Kreeg alleen even een schrikmoment toen mijn lesgeefmeneer zei dat we er deze les wel eens op konden gaan zitten
Daar was ik niet helemaal op voorbereid. Is er uiteindelijk niet meer van gekomen, maar volgende week zal het dan toch wel gaan gebeuren
Vind het vreselijk spannend, ik ben behoorlijk onzeker geworden op een paardenrug

Lijkt me heel fijn om mee te maken, echt bijzonder hoe paarden dat zien. Dat is eigenlijk ook eerlijkheid tegenover je paard. Je kan eerlijk zijn door consequentheid, niet zomaar straffen ed, maar je moet ook eerlijk zijn in wie je op dat moment bent, denk ik. Wat een prachtige beesten zijn het toch. Justy schreef:ik deed namelijk of ik heel daadkrachtig was terwijl ik het liefst onder een steen ging liggen en dat voelde ze natuurlijk meer dan haarfijn aan
)
En het werkt zeker ook in andere aspecten van het leven! Ik ben er zelf ook heel gevoelig voor als iemand anders doet dan hij is of zich op dat moment voelt. Alleen zit bij ons mensen vaak ook het denken in de weg, waardoor we het idee hebben dat al die emoties en dingen die we oppikken van onszelf zijn.
Ook daarin is het idd belangrijk dat je jezelf bent en doet wat bij je past!
Ik zou zeker toch even navragen of er niet iets te regelen is! 

Jade schreef:wil er iemand mee naar de basis dagcursus sportmassage van hippique 27/03 in nootdorp of 8/05 in lunteren?
http://www.massagehippique.nl/ordersyst ... erview.php
Sosha schreef:Jade schreef:wil er iemand mee naar de basis dagcursus sportmassage van hippique 27/03 in nootdorp of 8/05 in lunteren?
http://www.massagehippique.nl/ordersyst ... erview.php
Nootdorp is voor mij een behoorlijk eind rijden (en die van 27/3 is nog maar 1 plaats over) maar 28/5 in Lunteren lijkt mij wel wat.
ben niet zo geduldig