en dat is niet voor niks
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en dat is niet voor niks
.
.
Hoe is het afgelopen met die prof dan? En je examen? 

Ik hoop dat ik dan niet moet werken 

. We gaan het smerig spelen, maar we hopen toch wel te bereiken dat de man niet meer mag lesgeven. Citaat:Maar advocaten kosten ook geld
Gelukkig heb ik dit nog niet meegemaakt, zou bij mij ook niet lukkenHoe is het afgelopen met die prof dan? En je examen?
. Met die andere prof was het een cinema ivm examenregeling. Hoewel wij in ons recht stonden, wilde hij er niet van weten. Ombudspersoon kon hem ook niet overtuigen en ook decaan kwam er liever niet tussen. Het was geen officïele gezamelijke actie maar 1 student heeft dan situatie aan pappie (of oom, iig, advocaat in de familie) uitgelegd en examenreglement getoond (wij wisten dat ze dat ging doen en waren er zeker niet op tegen). Briefje geschreven (zo'n typische eerste brief: volgens die en dat artikel blabla, moet het zus en zo en anders zien wij ons genoodzaakt verdere stappen te zetten blabla) en ineens kon het allemaal geregeld worden
.

maar tis maar 1 hoofdstukje van amper 30 pagina's
geen idee eigenlijk of ik het wel kan, ik weet nog maar amper over wat het gaat. We hebben de laatste 2 maanden maar 4 uur wiskunde gehad omdat de leerkracht geopereerd moest worden en er was geen vervanging.

en advocaten