Een fijne afdeling en dito baas is zo belangrijk!!Mijn collega's zijn gefascineerd door m'n Griekse afkomst.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

toen kwam t echt met bakken uit de hemel en was k drijfnat! Gelukkig kon k wel de post droog bezorgen, had mn schouder tas mee
Dus bij ieder huis gewoon snel de post uit de tas halen en in de brievenbus doen en weer verder naar volgende huis
dat is egt eng
nou ik zij toen van wilt u de folders nog of niet?
kinderen waren met iets aan het voetballen, maar de voetbal lag verderop. Ik maakte me er niet druk om, bracht gewoon m'n post weg, tot ik dichterbij kwam.
Waren die kinderen aan het voetballen met een (levende) pad!
dus ben heel droog door de groep kinderen gelopen, pad opgepakt en in de zak van mijn tnt jas gepropt
één kind had bijna het lef te protesteren, maar die hield z'n mond met één blik van mijn kant af.
)
voetballen met een pad?

Dacht echt van ehh wáár ga jij naar toe
Dus ik zo vragen aan hem of ie niet terug naar zijn mama moest, maar
hoefde niet xD ik weer verder, loopt ie weer mee met mij, zegt ie zo heel zacht van: krijgt mijn mama geen briefje?
whahaha te schattig
ik maar gezegd dat ik dat voor zijn mama al in hun brievenbus had gedaan en dat ie maar eens moest gaan kijken
En toen was ik gelukkig van em af xD
Jij bent wel rustig gebleven, knap. 
kan ik echt niet namelijk... Ik word of te boos... of ik doe te kinderachtig waardoor ze me toch uitlachen.

oke, wat jij wilt meid

) was. 
ook de tuinen in rennen voor me uit enzo, ff rollen en weer verder xD
rent dat beest me achterna xD Dacht die stopt toch wel 
dacht dalijk loopt ie met mij mee naar huis xD (woon daar om de hoek) Dus maar terug gelopen, kat meegerend, naar hun huis, en aangebeld, hahah kat meteen naar binnen rennen