een jaar high school.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 05:16

DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN!!!
ga via EF!!!
Ik zit hier nu in Idaho bij een GEWELDIG GEZIN met jajaja 47 paarden :D en ik wil echt niet meer naar huis, en high school is gewoon leuk!!! ik heb nog nooit in mijn leven gehad dat ik zin had in school maar nu wel:P ahahah
ef is echt heel geoed geregeld, en dit is zeker weten de beste beslissing van mijn leven geweest!, als je meer wilt weten mail maar ofzo:P

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 05:19

_karin_ schreef:
Ja, het verschilt gewoon per district hoor :)

heey !!!

Highland is vlak bij rexburg!
jouw basketbalteam had nog tegen onze madison bobcast gespeeld laast! (dat was DE match!!)

_karin_

Re: een jaar high school.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 05:25

Ik ga niet naar Highland high school, die zitten in Salt Lake City! :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 14:13

_karin_ schreef:
Mijn school geeft echt superveel talen! We hebben een 5A school, dus 2200 leerlingen. Heerlijk aanbod krijg je daarmee. :D

Ach mijn school had er maar 400 maar ook daar heb ik mij prima vermaakt! Beviel mij eigenlijk wel zo'n klein schooltje, je leert snel iedereen kennen :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 14:14

Martine123 schreef:
ga via EF!!!
Ik zit hier nu in Idaho bij een GEWELDIG GEZIN met jajaja 47 paarden :D en ik wil echt niet meer naar huis, en high school is gewoon leuk!!! ik heb nog nooit in mijn leven gehad dat ik zin had in school maar nu wel:P ahahah
ef is echt heel geoed geregeld, en dit is zeker weten de beste beslissing van mijn leven geweest!, als je meer wilt weten mail maar ofzo:P

Geweldig zeg! Je hebt het wel getroffen met zo'n paarden gezin!

Ik had 3 gezinnen. Bij mijn 1e gezinnen hadden de buren paarden, daar mocht ik op rijden. Bij de 2e was niks en de 3e hadden 3 paarden, waarvan ik er 1tje reed. Dus ook voor mij waren er gelukkig wel paarden dat jaar, maar niet zo veel als bij jou!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 14:19

Martine123 schreef:
ga via EF!!!

Heb even je profiel bekeken, wat heb jij het daar prachtig voor elkaar! Eens even kijken waar t ligt... He jammer de 'verkeerde' kant van Idaho, voor mij dan he! Ik ben begin juni namelijk in Spokane en zo'n ritje leek mij wel wat! :)

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 15:25

Martine123 schreef:
ga via EF!!!

Waaauw geweldig zeg!
Zoiets lijkt me echt onwijs gaaf, die foto's ook in je profiel <3
Mijn gastgezin heeft geen huisdieren, erg jammer :(

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 22:00

Hier ook geen huisdieren. -O-

Ja wat ik wel als advies wil geven is als er wat dingen zijn aan je gastgezin/omgeving die je niet bevallen, DOE er wat aan!

Ik loop hier echt tegen dingen aan... 'had ik maar' 'had ik maar' ...

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 13:40

MelanieB schreef:
Leuk zo, een jong gezin! :j
En colorado is wel heel koud in de winter, zit je vlak bij bergen? Kun je nog skieen :))

Ik ben ook echt nieuwsgierig naar waar ik kom... weet nog niks helaas

ik weet ook nog niks. Melanie jij ging ook via sts toch?

Ach hoop dat ik snel weet waar ik kom. ben namelijk erg benieuwd...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 13:49

@Lienek, ja ga ook via sts!
Jij ook?

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 14:07

Ik heb nog steeds geen bericht terug van mijn gastgezin, ik heb ze dinsdag gemaild! Kon ook geen facebook of myspace van ze vinden. :=
Ik wacht nog een weekje en dan stuur ik er een mailtje achteraan. :j

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 14:20

Ja klopt ik ook. Ik ga naar Nieuw Zeeland. Heb er onwijs veel zin in. Vind het nu toch wel erg dichtbij komen, en ik ga mijn vrienden hier ook echt onwijs missen :(

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 14:28

Lienek schreef:
Ja klopt ik ook. Ik ga naar Nieuw Zeeland. Heb er onwijs veel zin in. Vind het nu toch wel erg dichtbij komen, en ik ga mijn vrienden hier ook echt onwijs missen :(

Gaaf zeg!

Ja nu het wat dichterbij komt begint het toch te kriebelen, heb er onwijs veel zin in. Ben druk bezig met verkoop van paard en tentamens.
E ik ga m'n vrienden en pony ook echt giga missen -O- Ga nog wel ff groot feest geven hier :))

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:43

Mijn familie hier checkt hun email nooit.. ik moest ook echt een week of twee wachten voor ik een reactie had hihi! :D

Het is zo grappig dat jullie zo bezig zijn met het vertrek hierheen en ik al 'bijna' naar huisga. Wel raar. -O-

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:17

hihi dat feest komt hier ook echt eraan :D

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 16:04

Ik heb 2 juni een verplichtte bijeenskomst van EF, maar dan ben ik op vakantie :oo!
Heb al gemaild, maar ze mailen niet terug.

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 16:36

Ik heb de 12e verplichte bijeenkomst van TA.
Hun zeiden (volgens mij, niet helemaal zeker meer) dat de nederlandse (of amerikaanse) overheid dit verplicht heeft gesteld, en dat als je daar niet bij bent je niet deel mag nemen aan het programma :oo !
Ik zou er dus zeker even achterna gaan! dat zou wel echt HEEL erg vervelend uitkomen!

Mijn vlucht is geboekt! :D ik vlieg de woensdag 18e naar Chicago, dan naar NYC (United Airlines heeft geen rechtstreeksee vlucht op Newark) en dan zaterdag de 21ste naar Baltimore Washington International :D

Ik ga binnenkort trouwens skypen met mijn gastfamilie, ben benieuwd hoe dat is :))

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 16:39

wow leuk dat je het al weet :D
Ik weet helaas nog niets. ik ben ook echt steeds banger dat ik niet wordt aangenomen, als ik niet zou gaan zou ik ook blijven zitten dit jaar. vandaar dat ik echt helemaal op hete kolen zit.
En dan komt er nog eens bij dat ik nu op dit moment allemaal leuke jongens ontmoet. maar dan denk ik gewoon aan alle surfers in nieuw zeeland en dan wordt ik meteen weer vrolijk. :o

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 16:57

Fleur_Laura schreef:
Ik heb de 12e verplichte bijeenkomst van TA.
Hun zeiden (volgens mij, niet helemaal zeker meer) dat de nederlandse (of amerikaanse) overheid dit verplicht heeft gesteld, en dat als je daar niet bij bent je niet deel mag nemen aan het programma :oo !
Ik zou er dus zeker even achterna gaan! dat zou wel echt HEEL erg vervelend uitkomen!

Mijn vlucht is geboekt! :D ik vlieg de woensdag 18e naar Chicago, dan naar NYC (United Airlines heeft geen rechtstreeksee vlucht op Newark) en dan zaterdag de 21ste naar Baltimore Washington International :D

Ik ga binnenkort trouwens skypen met mijn gastfamilie, ben benieuwd hoe dat is :))

oliebol zeg!!! Dat zou wel even errrggggggg vervelend zijn ja!!

Waaauuw! Wel leuk zeg, t is nu echt zo definitief :D! Was t natuurlijk al, maar zo met de tickets enzo :D

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 16:58

Lienek schreef:
Ik weet helaas nog niets. ik ben ook echt steeds banger dat ik niet wordt aangenomen, als ik niet zou gaan zou ik ook blijven zitten dit jaar. vandaar dat ik echt helemaal op hete kolen zit.
En dan komt er nog eens bij dat ik nu op dit moment allemaal leuke jongens ontmoet. maar dan denk ik gewoon aan alle surfers in nieuw zeeland en dan wordt ik meteen weer vrolijk. :o

Oh dan is het zeker spannend ja!! :)
Wel gaaaaf zeg, nieuw zeeland! <3

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 17:06

Ja echt een droom land lijkt me! :j
Heb er onwijs veel zin in en hoop echt dat ik in een leuke familie kom!

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 17:11

Lienek schreef:

maar je bent ook nog niet geaccepteerd dus? met welke organisatie ga je en wanneer heb je je ingeschreven? :) (sorry als je dat al gezegd hebt in dit topic ;) )
Hopen dat je snel een gastgezin hebt!
Nieuw Zeeland lijkt me echt super leuk! :D is dat eigenlijk een land met veel natuur/groen? (in mijn gedachtes namelijk wel :P )
Het heeft toch ook meer schapen als inwoners? :P

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 17:12

Ja ik ben wel aangenomen zeg maar, ik reis via sts alleen ik hoor pas heel laat waar ik terecht kom.
En het is inderdaad een land met veel groen natuur en onwijs veel schapen haha.

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 17:26

Mijn vriend heeft zich ook al bijna 2 maand geleden in geschreven bij AFS. Maar hij heeft nog steeds geen telefoon gehad, en er al meerdere keren achteraan moeten bellen. Hij is heel bang dat hij dus niet aangenomen is (stiekem hoop ik dat wel een beetje, maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen O:) ).

Heeft iemand hier ervaring met AFS, goede en/of slechte?

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 18:09

Volgens mij heb ik wel veel goede verhalen over AFS gehoord in dit topic! Maar zelf geen ervaring mee oid.
Heb nu mn EF highschoolyear t-shirt aan (h) is gedegradeerd tot pyjama hahah :D