Dat klinkt heel spannend Joyce! Leuk dat je vriend zo actief meedoet, ik ben heel benieuwd wat het wordt!
Ik ben van ellende maar bezig met de omzetbelasting Q2. Gaat wel iets beter dan gisteren gelukkig. Het is in iedergeval geen blauwalg, dit jaar nog niet gezwommen!
Ondertussen ben ik ook steeds aan het denken over mijn loveshoot/zwangerschapsloveshoot. Hoe kan ik die nu aan de man brengen? Ken ik mijn markt? Moet ik een stuntprijzenactie doen? Welke marketing moet ik eraan verbinden? Wat vinden potentiële klanten? Hoe krijg ik bekendheid hiervoor? Ect, ect!
Mallootje
Geplaatst: 25-07-13 17:14
Veel denkwerk Yucca, maar komt wel goed!
Ik ben ook benieuwd Joyce!
joyce2
Geplaatst: 25-07-13 17:15
Het is eigenlijk een vriend van mijn vriend, maar voor het gemak noem ik het ook maar even een vriend van mij Het grappige is dat we het een paar jaar geleden eigenlijk niet eens zo goed met elkaar konden vinden, maar inmiddels kunnen we (gelukkig) goed door een deur
Jij hebt nog wel veel vragen zeg Yucca, pff... Misschien is het leuk om eens te kijken naar wat andere fotografen doen, als inspiratie? Ik ken een fotograaf hier in de omgeving die echt bekend staat om zijn loveshoots. Ik zal wel ff pb'en, misschien krijg je er ideeën door!
Vervelend van de buikgriep gevallen! Beterschap! @Lisa: Sjonge, daar kunnen mensen idd goed ziek van worden. Hopelijk merk je snel resultaat wanneer je op een lactose-vrij dieet staat!
Thank Joyce, ik zie vooral veel mooie foto's op de site die je hebt doorgestuurd, maar kan er natuurlijk niet echt vandaag halen hoe hij zijn loveshoots verkoopt/vermarkt. Niet erg hoor, ik kan wel zijn prijzen bekijken, hah dat is al iets!
Vanavond al wel even zitten denken, heb al wat dingetjes op papier gezet. Wat is mijn doelgroep en waar vind ik die? Hoe kan ik mensen er van overtuigen/warm maken voor een loveshoot en hoe kan ik ze goed uitleggen wat het is? Ik wil kijken of ik meer 'het land/buurt in kan gaan' dus niet via Facebook of internet, maar gewoon buiten mensen aanspreken door middel van een vorm van reclame. En dan het liefst 1-op-1, dus persoonlijk. Klinkt arbeidsintensief, maar ik denk dat dit best effectief kan zijn.
Daarnaast wil ik echt focus: liefde, liefde, liefde daar moet het om draaien! En IK moet dat uitstralen, ik ben het merk. Liefde tussen mensen fotograferen, op een plek die iets speciaals voor hun betekend: dat is wat ik heel graag doe en waar mijn passie ligt.
Als ik zie dat andere fotografen markt hebben, dan zal er hier in de Achterhoek toch ook markt voor zijn, of kunnen ontstaan?
Stomme vraag hoor, ik wou hem op FB stellen, maar dat kan even niet. Ik heb namelijk vanavond een surpriseparty voor een vriendin die 30 wordt en ze zit gegarandeerd achter Facebook, dus vandaar dat ik het nu niet daar kan plaatsen
Ik ben vanavond verantwoordelijk voor de hippe hapjes. Nu zou ik het liefst alles al thuis voor willen bereiden, zodat ik mooi opgemaakte schalen mee die kant op kan nemen. Mijn probleem: Het is natuurlijk super warm, dus kan ik zoiets wel van tevoren maken, of moet ik vanavond alles een malle alles ter plekke in elkaar zetten?
Ik ga het volgende maken: - Koude wraps met roomkaas en rauwe ham - Koude wraps met tapenade, tomaat, mozzarella en basilicum - Schaal met "snack groenten" (bleekselderij, paprika, wortel en komkommer) - 2 dipsauzen voor bij de groenten, op basis van Griekse Yoghurt - Saucijzenbroodjes, maar die bak ik daar ter plekke pas af - Chocoladefontein met toebehoren, maar dat doe ik daar ook pas ter plekke
Die wraps kan ik wel vast voorbereiden, in het ergste geval snij ik de rollen pas daar. Alleen ik zou ook alvast graag de groenten snijden en de sauzen klaarmaken. Zou dat kunnen?? We moeten ongeveer 30 min. rijden voor we daar zijn en dan duurt het ook nog even voor de jarige er is, dus tot die tijd zullen we het eten niet aanraken
Wraps inderdaad wel voorbereiden en in alufolie wikkelen. Groenten kan je ook best snijden, gewoon snel afdekken met folie zodat het niet teveel uitdroogt.
Kan het daar nog in de koelkast geschoven worden? Anders zou ik even alles in een koelbox doen of in een (koel) tas met bevroren elementen of flesjes. Wraps zijn niet zo lekker warm, haha in di geval.
Hier thuis kan het sowieso nog koel staan. Heb net even geïnformeerd of er op de "party locatie" nog plek vrij is in de koelkast en anders kijk ik wel of ik het mee kan nemen in een koelbox.
Het is inderdaad fijn om te weten dat ik er eindelijk achter ben. Ik moest blazen en mocht maximaal 15 halen maar scoorde 65. Ik word erg ziek van. Hoe gaat het met jullie zaken?
Eigenlijk vind ik dat Cupido idee zo gek nog niet. Bind 2 vleugeltjes op je rug, hang een boog om en maak visitekaartjes met een pijltje op of hang er zo' n rubber pijltje aan. Je wil toch bij de mensen blijven hangen?
Ik heb gisteren echt de meest nare dag ever met de zaak achter de rug. Ging naar evenement met de stand, is in partytenten. Dit jaar hadden ze me aan de open kant van de tent gezet en jawel: gigaonweer toen ik net bijna uitgepakt was, windhoos 1 nam al een hoop spullen mee door de tent, windhoos 2 zette de tent al volledig bol (de organisatoren begonnen te roepen dat we het dekzeil moesten losmaken) en toen vertrok het dekzeil! Ik heb zelfs een lederen zadel zien voorbijvliegen! Onder de gietende regen is iedereen zijn auto in gevlucht, ik ook want de mijne stond recht achter de tenten dus heb hem verzet. Na 10 minuten doornat gaan kijken, het hoosde gewoon door, alles zeiknat, meteen ingeladen (ik ben nog altijd bijzonder blij over die hulp van die ene man, de rest stond er vanonder hun tent gewoon naar te kijken) en dan als een verzopen kip weer een uur naar huis gereden. Thuis warm onder de douche en daarna alles beginnen sorteren. Hele boekentoren is al om weg te gooien... Ben nog volop bezig met de schade te beperken.
joyce2
Geplaatst: 28-07-13 12:41
Er zijn nog zat hapjes over, dus kom allemaal maar langs hoor De verrassing was heel goed geslaagd, mn vriendin was echt in shock haha. Alleen wel jammer dat veel mensen vroeg naar huis gingen (half 11), daarom is er ook nog zoveel over. Zelf was ik hartstikke beroerd geworden door combi warmte, hele dag rennen vliegen, weinig eten en een antibiotica kuurtje. Ben zelf dus al om half 12 naar huis gegaan, terwijl we er eigenlijk een feestje tot diep in de nacht van wilden maken. Maarja, ik ga vanmiddag nog ff langs omdat ze vandaag echt jarig is. Doen we het nog dunnetjes over
Holly, we hebben alleen een elektrisch koelkastje formaat grote koelbox. Handig voor vakanties, niet voor dit soort dingen. En daar had ook het rek met saucijzenbroodjes niet ingepast
Genoeg! Wat niet nat is geworden, is wel ergens vochtig. Alle verpakkingen gooi ik weg, want daar kleven druppels aan dus dat gaat broeien. Bandagetasjes zijn blijkbaar ook niet waterdicht... Bijna alle boeken zijn voor de vuilnisbak. Ook een exemplaar van Femke helaas, dat papier gaat keihard aan elkaar kleven als de rand iets of wat nat worden blijkbaar.
Als net gestarte ondernemer heb de laatste pagina's een beetje meegelezen. Mag ik me hier ook aanmelden? Ben je niet verzekerd voor dit soort schade Foxy?