vuurneon schreef:Winged schreef:Nja ik ben tenminste aan het werk. Geloof ik
'Zolang mijn baas doet alsof ik veel verdien, doe ik alsof ik hard werk'
In dit geval klopt dat helemaal want mijn baas is een hele grote banketstaaf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:1 februari
1 maart
1 april
1 mei
1 juni
1 september
1 oktober
1 november
Inmiddels
Optiwolk schreef:Phoeh die functie in zwijndrecht... 't is zo net wat te ver voor mij om te zeggen "Ik solliciteer gewoon".
Heh vandaag dikke pech gehad.
Deze middag afgesproken om iets te doen met mijn grootouders. Ik zie die niet superveel, en ik had ze nog niet gezien sinds mijn verjaardag (9 okt)
Bellen me ze om half 1 of ik eventueel die middag/ avond nog kan komen voor gesprek om bij goedkeuring maandag te starten op een tijdelijke functie. "Maar maandag langskomen en dinsdag starten mag ook"
Dus ik zeg dat ik van dat uur tot dat uur vast zit vandaag, daarvoor of daarna nog wel wil langskomen of maandagochtend vroeg zelfs.
Bellen ze me tijdens m'n afspraak met m'n grootouders terug dat er anderen wel kunnen langskomen vandaag en deze dus ook bij een goed gesprek maandag gaan starten.
Nou ... ik snàp het wel van 't bedrijf. Maar fijn is anders. Bedrijf lag nl 3 km verder, en het is een koekjesfabriek
Optiwolk schreef:Phoeh die functie in zwijndrecht... 't is zo net wat te ver voor mij om te zeggen "Ik solliciteer gewoon".
Heh vandaag dikke pech gehad.
Deze middag afgesproken om iets te doen met mijn grootouders. Ik zie die niet superveel, en ik had ze nog niet gezien sinds mijn verjaardag (9 okt)
Bellen me ze om half 1 of ik eventueel die middag/ avond nog kan komen voor gesprek om bij goedkeuring maandag te starten op een tijdelijke functie. "Maar maandag langskomen en dinsdag starten mag ook"
Dus ik zeg dat ik van dat uur tot dat uur vast zit vandaag, daarvoor of daarna nog wel wil langskomen of maandagochtend vroeg zelfs.
Bellen ze me tijdens m'n afspraak met m'n grootouders terug dat er anderen wel kunnen langskomen vandaag en deze dus ook bij een goed gesprek maandag gaan starten.
Nou ... ik snàp het wel van 't bedrijf. Maar fijn is anders. Bedrijf lag nl 3 km verder, en het is een koekjesfabriek
Joolien schreef:Tja als ik zie wat ik soms binnen krijg snap ik ook niet wat mensen soms denken... Een open sollicitatie voor een administratieve stage met als motivatie in haar brief: Ik denk dat ik met mijn kwaliteiten een waardevolle toevoeging zal zijn in uw team.
Ehhh ja welke kwaliteiten?
vuurneon schreef:Joolien schreef:Tja als ik zie wat ik soms binnen krijg snap ik ook niet wat mensen soms denken... Een open sollicitatie voor een administratieve stage met als motivatie in haar brief: Ik denk dat ik met mijn kwaliteiten een waardevolle toevoeging zal zijn in uw team.
Ehhh ja welke kwaliteiten?
Grote borsten?
(T is vrijdag haha)
Had ze haar kwaliteiten helemaal niet benoemd? Wat leuk, een soort quiz
Anoniem schreef:Maar als je 25 bent solliciteer je toch zelf.