Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
goed joh!
Gefeliciteerd!
Ik ben zo opgelucht!
Wel met het voordeel van de twijfel geslaagd, maargoed hij is er! Morgen aanvragen en hopelijk vrijdag al ophalen!
Warboel schreef:Waar zit je op kamers eelmo?
Ja ik had 'm toen niet gebeld, maar hij appte hoe het ging en toen ben ik echt finaal achter m'n telefoon in huilen uitgebarstenen terug gestuurd "mwah gaat wel" haha. Hij bood het toen zelf aan.
Nu kan ik me dat echt niet meer voorstellen. Heb 2 weken geleden echt zoveel gereden in 1 weeknaar de Efteling (ruim 100 km), naar Ede (ook 100 km ongeveer) en naar Almere. Naar Almere was ik alleen. Had dat nooit verwacht hoor toen ik m'n rijbewijs net had!
Het rotte is dat je er echt even doorheen moet, maar dat is juist het engste. Beginnen met kleine stukjes en dat uitbreiden heb ik gedaan..

Komt helemaal goed als je straks zelf gaat rijden
linnnh schreef:Thanks allen!Ik ben zo opgelucht!
Het was een faalangstexamen, en ik was echt zo zenuwachtig. Gelukkig een fijne examinator die me aardig op m'n gemak steldeWel met het voordeel van de twijfel geslaagd, maargoed hij is er! Morgen aanvragen en hopelijk vrijdag al ophalen!

dus was ff lastig, vreemde auto en vreemde weg! linnnh schreef:Examinator zei vanaf morgen... Sowieso werk ik nu tot 21u, en dan is het gemeentehuis niet meer open

We (collega en ik van begeleid reizen) hebben op het moment een goednieuwe VW Traffic mee (had 24 km op de teller). Alleen jammer dat ik geen creditcard kon tonen (beginnend bestuurder was het probleem nog niet eens)