Ik geef ook geen bijles. Wij hebben ook Grandes Lignes en zijn ook bij hoofdstuk 4. Ik had zo'n leuke middag! Eerst taart gegeten bij een vriendin van mijn moeder, daarna door naar een andere vriendin van mijn moeder en daar weer taart gegeten. (ze waren allebei jarig) Het was heel gezellig, en ik ben al de hele tijd aan het zingen, ik weet helaas maar een zin van de tekst, dus mijn moeder en zusje worden er gek van
Ik vind het vooral niet fijn doordat het niet allemaal bij elkaar staat. Vorig jaar hadden we de grammatica los in de paragraven, en aan het eind van het hoofdstuk nog een keer bij elkaar, bij de woorden. En de phrases clés zijn vreselijk
Ik vind het best een fijn boek. En die gele pagina's zijn heel handig! Ow wacht wij hebben geen grandeslignes bedenk ik ineens. We hebben d'accord. had grandes lignes in de eerste en tweede. Vreselijk boek! Die phrases clé, dramatisch! En idd grammatica is heel onhandig
D'accord had ik vorig jaar, wat is Grande Lignes dan chill zoveel herhaling, veel minder woordjes per hoofdstuk. Enige vervelende is inderdaad de grammatica die overal en nergens staat.
Wat, zo laat nog Floor! . En ben benieuwd naar het resultaat! Ik heb ook D'Accord voor Frans, vind het wel prima alleen die mensen waarvan ik de naam toch niet onthoud zijn zo'n onzin.