Ik heb echt compleet andere antwoorden dan die van het correctiemodel
Achja we zullen zien, als ik maar hoger heb dan een 4,6 en ik slaag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

joyenbeau schreef:Ohh geschiedenis ging echt heel slecht. Inderdaad niet diep op dingen ingaan en ook ik heb geen 65%, 35% verhoudingen erin teruggezien. Er is niet eens een vraag over de eerste wereldoorlog in gekomen...
Heb ik zo ontzettend hard geleer, maar toch gaat het echt heel slecht![]()
Heb het nagekeken en die geeft aan tussen de 2.8 en 4.8...
Maar ik weet even niet meer hoe het nou zit. Als ik een 3 haal op mijn centraal examen ben je dan meteen gezakt? Of geldt dat alleen voor het uiteindelijke eindcijfer? Op de site s overal staat wel dat je uiteindelijke eindcijfers geen 3 mogen hebben, maar nergens staat of dat ook voor je centraal examen geldt.
Lijkt me toch raar als je daar zoveel onvoldoedes mag halen als je wil, zelfs een 3? Of mag dit gewoon?
lifeofmarit schreef:joyenbeau schreef:Ohh geschiedenis ging echt heel slecht. Inderdaad niet diep op dingen ingaan en ook ik heb geen 65%, 35% verhoudingen erin teruggezien. Er is niet eens een vraag over de eerste wereldoorlog in gekomen...
Maar ik weet even niet meer hoe het nou zit. Als ik een 3 haal op mijn centraal examen ben je dan meteen gezakt? Of geldt dat alleen voor het uiteindelijke eindcijfer? Op de site s overal staat wel dat je uiteindelijke eindcijfers geen 3 mogen hebben, maar nergens staat of dat ook voor je centraal examen geldt.
Lijkt me toch raar als je daar zoveel onvoldoedes mag halen als je wil, zelfs een 3? Of mag dit gewoon?
Het enige wat in de buurt kwam bij de WOI was die vraag met Wilhelm II en zijn stukje over Duitsland en de republiek van Weimar
lifeofmarit schreef:joyenbeau schreef:Ohh geschiedenis ging echt heel slecht. Inderdaad niet diep op dingen ingaan en ook ik heb geen 65%, 35% verhoudingen erin teruggezien. Er is niet eens een vraag over de eerste wereldoorlog in gekomen...
Het enige wat in de buurt kwam bij de WOI was die vraag met Wilhelm II en zijn stukje over Duitsland en de republiek van Weimar
joyenbeau schreef:Ja klopt, maar dat ging niet echt persé direct over WOI inderdaad. Vind het wel beetje jammer eigeijk. Die oorlogen had ik juist het beste geleerd.
Vind het idd jammer. Had meer op vragen gehoopt met de aktes, unies, verdragen, gebeurtenissen etc.
Was heel blij met de koffie die we kregen, want ik kakte echt in.
NinkeG schreef:En je moet ook compensatiepunten hebben.
Dus stel je staat uiteindelijk als EINDCIJFER een 5, dan moet je voor een ander vak als eindcijfer een 7 hebben om die 5 te compenseren.
Als je een 4 haalt moet je dus 2 compensatiepunten hebben..
Heb er eigenlijk wel zin in, eindelijk iets wat ik wél kan, want heel eerlijk gezegd gingen de eerste 3 nou niet echt zo goed als gehoopt.