Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kriel schreef:Onze opdrachtgever levert technische rvs maatwerkoplossingen in Europa en is trendsetter in meerdere marktsegmenten. Met diverse locaties in Europa onderscheiden zij zich door kwaliteit, een netwerk van partners en directe service. De organisatie treedt de klanten tegemoet met open vizier, houdt intensief contact en is klantgericht.
Voor de afdeling Marketing ben ik op zoek naar een Teammanager.
Je bent verantwoordelijk voor het coördineren en plannen van alle marketingactiviteiten.
De Teammanager Marketing stuurt een team aan van 7 medewerkers, waarvan 2 internationaal. In deze functie werk je nauw samen met salesmanagers en is de communicatie internationaal van aard. Daarnaast stuur je externe partijen aan voor bijvoorbeeld campagnes of andere projecten.
Samen met het team werk je aan marketing projecten, gericht op acquisitie van nieuwe klanten en het versterken van de huidige klantrelaties. Ook zorg jij ervoor dat de naamsbekendheid wordt verhoogd. Dit doe je door de ontwikkelingen in de markt te volgen en in te spelen op de trends. Jij weet als geen ander hoe je de media het beste inzet en bent op de hoogte van alle mogelijke media.
Dit alles maakt jou eindverantwoordelijk voor de uitvoering van het marketingplan, de gehele planning en het uiteindelijke resultaat.
In samenspraak met de Directeur Sales en Marketing kun je vertaling geven aan het marketingbeleid.
Hays is op zoek naar kandidaten met een afgeronde HBO opleiding , richting Sales & Marketing of Communicatie. Je hebt aantoonbare ervaring opgebouwd als manager/teamleader/ meewerkend voorman van een Marketing/Communicatie afdeling. Bij voorkeur heb je ervaring binnen een internationale omgeving. Je hebt een goed gevoel voor planning, je beschikt over een sterke persoonlijkheid en goede coachende/ management vaardigheden. Je hebt een goede beheersing van de Engelse taal en Duits is een pré.
Het betreft een fulltime functie (minimaal 36 uur).
Kriel schreef:Als je voor jezelf alles al uit sluit wat je 'niet kan' en 'niet geschikt voor bent' kom je nooit aan een fijne goedbetaalde baan
Kan niet ligt op het kerkhof, wil niet ernaast....
Kriel schreef:Als je voor jezelf alles al uit sluit wat je 'niet kan' en 'niet geschikt voor bent' kom je nooit aan een fijne goedbetaalde baan
Ir1ne schreef:Kriel schreef:Als je voor jezelf alles al uit sluit wat je 'niet kan' en 'niet geschikt voor bent' kom je nooit aan een fijne goedbetaalde baan
Je hebt helemaal gelijk.
Wat ik altijd wel doe is beoordelen of ik kans maak...
Kun je me deze eens pb'en waar deze staat? de vacature?
hyawatta schreef:Vacature is in Emmerich, dat is niet echt te doen hoor de Groningers, dat is ongeveer 3 uur rijden
Ik woon 10km van emmerich af maar dat past niet bij mij en heb ook helemaal geen ervaring in die richting anders was het mooi dichtbij geweest
Wendy schreef:Soms moet je die beoordeling gewoon over laten aan het bedrijf zelf en je gewoon zo goed mogelijk presenteren.
Zo ben ik destijds aan mijn huidige baan gekomen, ik dacht echt dat het te hoog gegrepen zou zijn, maar het leek me ontzettend leuk. Dus toch maar een brief geschreven, tot mijn verbazing uitgenodigd en uiteindelijk aangenomen.
Dat is al wel 3,5 jaar geleden, maar toch.
Ik zie het trouwens wel vaker, dat in een vacaturetekst enorm hoge eisen staan en dat er dan uiteindelijk iemand aangenomen wordt die niet aan alle eisen voldoet, maar toch wordt gezien als de beste kandidaat.
Fiebie schreef:Ik benoem nooit hetgeen wat ik niet heb, maar wat ze wel ''eisen''.
HBO bijvoorbeeld, daar laat ik me niet door afschrikken.
Aanvullen met enthousiasme vind ik onwijs corny trouwens, maar dat is mijn persoonlijke mening.![]()
En ik hoop dat je autodidactisch in je brief wel goed schrijft