Maar ja... Het gebrek aan uitdaging maakt dat ik wel blij ben dat er weer een werkdag voorbij is

Ben afgewezen voor een leerling functie helaas... 'Zucht'
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NoeskaMoos schreef:Ik maak tegenwoordig de wei schoon van een vriendin. Werkt heel goed om van je frustraties af te komen![]()
Daarnaast ook sporten. Paardrijden, ik ben opnieuw begonnen aan squash, laatst een keer zumba geprobeerd.
Ook vind ik het heel erg helpen om mensen te vinden die in hetzelfde schuitje zitten (zoals hier dus).
Een hele hoop van mijn vrienden zitten in hetzelfde schuitje (allemaal relatief recent afgestudeerd en dus zoekende) en we begrijpen elkaar daar in. En bovenal; leg het niet te veel bij jezelf neer als je afgewezen wordt. Zoals je hier kunt lezen, ben je echt niet de enige en ligt het dus echt niet alleen aan jou.
Sting schreef:Ik heb dan nog een baan voor 20 uur in de week (met nog een uur of 10 reistijd...) dus nog wel veel weg van huis. Daarnaast doe ik vrijwilligerswerk. Kost ook een berg tijd, maar is wel heel leuk én staat goed op je CV. Misschien kan je tot je werk hebt wel iets vinden waar je vrijwilligerswerk kan doen? Kan je je toch inzetten voor de maatschappij en wat doen in je vakgebied. Tenminste, denk dat overal wel vrijwilligerswerk voor te vinden is.
Kinke schreef:Groot gelijk Ir1ne, omlaag kan altijd nog.