Ik heb gewoon van die normale, dus geen in ear plugs, die donderen erbij mij wel altijd uit. Verder heb ik zo'n clipje aan de draadjes, misschien dat dat nog wat uitmaakt? Daarmee kan ik de draadjes vastzetten aan mijn shirt, zodat ze niet overal heen slingeren en ik er achter blijf haken met mijn elleboog bijvoorbeeld.
Topic lijkt me een goed idee!
Femke_Nikita
Geplaatst: 11-03-15 14:42
Idd! Wie o wie maakt m? Of is er al eentje?
Gerbrich, ik woon dichtbij Heerenveen en Joure
Myrthe64
Geplaatst: 11-03-15 14:43
Oh ja dat is handig! Ik trek ze er inderdaad uit met mn elleboog of ze vliegen alle kanten op en dan gaan ze er ook uit.. Ik maak wel even een topic
Op google is niks te vinden.. Vind het zelf allemaal vaag ook. Kan alleen vinden dat 9 echt beginner is en 1 het beste. Maar geen idee wanneer je dan welk niveau bwn
Ik ga me maar niet melden in dat topic Heb vandaag weer drie toetsen gehad. Eerste Natuurkunde, dat was best lastig. Daarna Frans, ik weet niet zo goed hoe dat ging, want dat was een leestoets, dus moeilijk te beoordelen. En als laatste Beeldende Vorming, echt een heel dom proefwerk. Het ging echt helemaal nergens over en ik had net zo goed niet kunnen leren.
Jammer Kim! Vandaag wel lekker naar Utrecht geweest met school, naar rechtbank geweest en lekker geshopt Helaas heb ik morgen en overmorgen in totaal nog wel 5 toetsen, dus dat wordt nu hard leren!
Succes allemaal! Ik heb eergisteren mijn hoofd heel hard gestoten, en ben nu heel misselijk en heb heel veel hoofdpijn. Zou dat met elkaar te maken kunnen hebben of stel ik me gewoon aan?
Auw, sterkte! Ik heb er niet heel veel verstand van, maar meestal wordt je als je een hersenschudding hebt misselijk.. maar kan natuurlijk ook van iets anders zijn?