Kinke schreef:Mijn niet zo positief beeld van uitzendburo's is even weer bevestigd. Ik had me online ingeschreven dit weekend en werd gisteren gebeld. Was te laat om m'n telefoon op te nemen dus snel teruggebeld. Kwam even niet goed uit voor die persoon en hij zou mij weer bellen. Niks gehoord dus vandaag nog maar eens gebeld. Vroeg hij wat mijn vraag was/waarom ik belde...ehmm...omdat jullie mij gebeld hebben????
Oh, dat komt mij bekend voor. Ik sta bij een uitzendbureau ingeschreven, bij de vestiging in Utrecht. Nu was ik weer beschikbaar voor invalwerk, want weer tijd na opleiding. Op de site is alleen het nummer van vestiging Amsterdam te vinden, dus ik daarheen gebeld. Inmiddels al zowel via Utrecht als Amsterdam invalwerk gedaan, begint ineens Utrecht te piepen dat ik maar via 1 vestiging ingezet mag worden (want ik stond al ingepland via Amsterdam terwijl zij me wilden inplannen). Ja, sorry hoor, maar op de site is het nummer van Amsterdam beter te vinden dan die van jullie, plus dat Utrecht tijden geen werk voor me had, en Amsterdam wel.