Fiebie schreef:Wie is er nou op zoek naar een professionele instelling, ik zou gaan voor persoonlijkheid.....
Nou, inderdaad Fiebie! Mag ik jouw outfit een keer lenen als ik op sollicitatiegesprek ga?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoeskaMoos schreef:Super dat je bent aangenomen takkie_muis!
En van de winter... dat zien we dan wel weer. Met een beetje oefening valt er goed te fietsen over gladde wegen (gewoon voor je kijken haha)
Sonja_vR schreef:suuszz, bij iets juridisch zie ik idd niet iemand in een spijkerbroek voor me
maar als je bij Hak solliciteert naar een positie als erwtenteller, dan kan een spijkerbroek meer dan prima...
dus ja kleding...ligt er maar net aan waar je solliciteert
kantoorfuncties daar doe ik een pantalon of wat dan ook voor aan(pakjes kunnen ze op hun buik schrijven, heb ik het model niet voor en ik wil me vooral comfortabel in mijn kleding voelen, niet onzeker.)
maar als ik solliciteer naar een functie als helpende oid in de zorg, dan krijgen ze een spijkerbroek
maar voorlopig is er niets te solliciteren , dus hoef ik me er ook geen zorgen over te maken
trysteffy schreef:De schoondochter van me stiefoma word binnenkort ontslagen(werkt in een rozenkwekerij) omdat het bedrijf alleen maar Polen willen. Ook de chef die al ruim 30 jaar daar werken worden ontslagen.
Ir1ne schreef:Het maakt t extra zuur als je je werk super doet en je moet eruit omdat men maar heeft besloten dat er mensen uitmoeten. Maar goed, we gaan er gewoon voor