Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marionnnn schreef:Dimple schreef:Vanuit mijn perspectief.........blijf zitten waar je zit.
Ik zit nu in de situatie dat ik een enorm gat in mijn CV heb en een partner die mij moet onderhouden (handje ophouden voelt het voor mij) en ik vind het vreselijk!!!!
Liever die zelfstandigheid houden én je baan totdat je iets passends hebt gevonden. Maar dat vind ik. Kan me ook goed voorstellen dat je zó graag bij je vriend wilt zijn dat dat op dit moment sterker voelt!
Exact dit![]()
Maar blij met de inzichten (ervaringen) hier.
Toch maar proberen zo lang mogelijk uit te zingen zo.
Ben altijd zelfstandig geweest, zelf gezorgd voor wat ik heb en doe... Dat zit zo in mijn aard. Ik zou er ook ongelukkig van worden als dat niet zou kunnen. En jullie hebben geen keus gehad, ik heb die wel...
Hoe graag ik ook bij hem wil zijn, moet wel blijven nadenken wat de gevolgen zijn![]()
Daarom was die afwijzing zo'n enorme teleurstelling.. Zou allemaal zo mooi in elkaar passen. En een leuke baan, op een prettige afstand van huis, super goed getimed, etc. En ik was zo ver... grrr
Maar nu de moed weer bij elkaar rapen.. En deurgoan
Amandavd schreef:Dimple, succes vandaag, blijf rustig, zorg voor wat deo. Wat ik altijd doe als ik eerst een stuk moet rijden in de hitte, is een simpel hempje aan doen en mij pas aankleden op mijn bestemming.
kaatje77 schreef:Amandavd schreef:Dimple, succes vandaag, blijf rustig, zorg voor wat deo. Wat ik altijd doe als ik eerst een stuk moet rijden in de hitte, is een simpel hempje aan doen en mij pas aankleden op mijn bestemming.
Dit inderdaad!
Had laatst bij een solli de blouse al in de auto aangedaan. Gevolg......klotsoksels terwijl ik normaal nooit zo erg zweet....had gewoon natte plekken op mijn blouse zitten
Neem een extra kledingstuk mee, just in case
You can do it Dimple!!!!!;;
Good luck
Dimple schreef:Thx ladies, jullie zijn lief!!
Ik heb goede deoen ga met hempje in birkies in de auto zitten. Airco is gister gerepareerd (katsjiengggg..........) dus ik zit koel.
Jasje er over heen en pumps ter plekke aan doen. Nu maar hopen dat ik het daar koel is en ik mijn jasje aan kan houden want dan zien ze niet meteen mijn tatoo(tje) want geen idee hoe mensen daar op reageren![]()
Alles klaar leggen en gaaaaaaaaaaaaan!
caroline_max schreef:Goooo Dimple! Ik hoop het zo voor je !
Lenaa'tje wat voor baan is het? Beetje wat je graag wilde?
Ik krijg net een afwijzing van een school die mij juist wilde hebben hahaha. Maar ik heb voor de andere school gekozen