Ik heb vanochtend m'n pasje opgehaald. Meteen met de Aygo naar m'n vriend gecrossed, en toen 's middags met schoonmoeder in de panda naar de supermarkt. Maar die rijdt wel een stuk minder lekker
Was al bang dat ik het niet in 30 lessen ging redden misschien, maar volgens mij is dat niet eens raar zie ik nu Ik hoop toch wel dat ik met 40 lessen er ben eigenlijk Maar we zullen het zien.
Instructeur zei gister dat we het met 30 gaan proberen, zit nu nog op het gemiddelde en nog niet er onder
Morgen theorie. Ben echt zenuwachtig al. Thuis gaat het zo goed maar daar slaat mijn hart op hol, zeker bij de laatste vragen kan ik echt niet meer normaal nadenken omdat ik dan bijna de uitslag zie
Ik heb gister eindelijk mijn eeste keer zelf gereden na het behalen van mijn rijbewijs! Meteen een aardig stuk, van Delft naar Friesland met een korte stop in Leiden. Wel in een automaat en een behoorlijk grote auto (Crysler Voyager van mijn schoonouderd), dus dat was erg wennen. Heb de eerste tien minuten giegelend in de auto gezeten, het voelde zo vreemd, vooral vanwege het idee dan. Maar gelukkig snel gewend en eigenlijk ging het echt goed!