Ik heb vandaag ook weer een sollicitatie gedaan, een vriendin kwam ermee, haar zus werkt ook in een instelling.
Hopelijk helpt dat kruiwagentje me voort.
Verder geen bijzondere ontwikkelingen. Dom doorgaan. Maandag eindelijk beginnen met dat vakantiebaantje. Heb er enorm veel zin in (en ben maar wat blij dat het niet zo snikheet is volgende week!). Heb een weekendje weg gekregen van mijn vriend, valt uiteraard op een dag dat ik net een klant heb. Deze moet ik even gaan verzetten.
Handje ophouden is hier nog niet het geval geweest, maar ik weet wat je bedoelt Dimple. Zeker in jouw situatie moet dat rot voelen. Je wilt toch een bepaalde eigen verantwoordelijkheid, maar als alles je ontnomen wordt en niemand ziet jouw talent, dan kun je haast niet anders dan jezelf af en toe maar gunnen en dat handje op te houden. Je moet er niet aan onderdoor gaan.

Ik ben, met name nadat ik de knoop heb doorgehakt, redelijk positief gestemd. Probeer wel door te solliciteren, want ik beaam nog altijd de BBL i.p.v. de BOL, maar het is ook wel lekker om er eventjes niet over na te denken.

Volhouden dames!!!