Ik ben ook van de partij! Onwijs slecht in orde. Steenverkouden en hele dag in bed gelegen (dat is dan wel weer een voordeel voor de eerste nacht) verder koorts, oorpijn en dergelijke.. gelukkig is het rustig hier..
Jak.. das niet lekker werken dan, vooral niet in de nacht.. Hoop dat je de nacht een beetje door gaat komen dan. Voel me ook al een tijd niet echt fit, maar gelukkig geen koorts o.i.d. Hier is het op zich ook wel rustig, af en toe iemand die niet kan slapen.. maar geen maffe dingen.
joyce_eddy
Geplaatst: 24-01-17 03:32
Fijn is anders inderdaad. Hoofdpijn wordt nu erger. Hopelijk werkt de paracetamol zo..
Hoe is het verder bij jou? Hier alles rustig nu
Helene83
Geplaatst: 24-01-17 03:52
Hier is ook alles rustig.. alles onder zeil geloof ik. Mocht paracetamol niet werken, soms helpt het om dan nog ibuprofen er bij te slikken.. moest ik ooit samen voor mijn voorhoofdholte ontsteking slikken.. hielp prima.
Ik zit sinds een uur of 3 al in mijn inkakmoment.. Ben ook gigantisch misselijk, heb dat wel vaker met mijn nachtdiensten, maar niet al de eerste.. hopen dat het door het slechte slapen komt.. Hoef er gelukkig nog maar 1 hierna. Moet jij er nog veel?
joyce_eddy
Geplaatst: 24-01-17 07:12
Ik heb nu 1/4 vrijdag ochtend kom ik eruit en dan heb ik zaterdag een late dienst (16.30 tot 23.00) met slaapdienst erachteraan en dan volgende ochtend 7.00 tot 9.30 geloof ik... druk druk dus
Jeutje! Wat een rooster is dat zeg.. Ik doe het je niet na.. Heb altijd echt wel nog een dag vrij nodig, na de dag dat ik uit de nacht kom zeg maar.. of het moet echt niet anders kunnen.
Ja dit kon helaas niet anders.. ik ben dan zondag 09.30 vrij en maandag ook vrij en dan dinsdag weer een late dienst.. krijg je als je 2 bedrijven werkt, dan wil je ze toch beide tevreden stellen
Hier ook super slecht geslapen.. op 1 of andere manier was het zo'n chaos in mijn hoofd.. Balen dat jij je nog steeds niet fit voelt, slecht slapen helpt dan ook niet echt.. Inderdaad.. we bikkelen door!