Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ir1ne schreef:Whaha. Ik had 16 september gesolliciteerd, zou ik in week 41 bericht krijgen. Vorige week maar zelf een mail gestuurd, krijg ik vandaag reactie dat ik het niet geworden ben.. sja ik had al zon vermoeden
Optiwolk schreef:Ir1ne schreef:Whaha. Ik had 16 september gesolliciteerd, zou ik in week 41 bericht krijgen. Vorige week maar zelf een mail gestuurd, krijg ik vandaag reactie dat ik het niet geworden ben.. sja ik had al zon vermoeden
Hier hetzelfde, ik ging "zeker iets horen of ik naar de selectie mocht of niet" en dan ging vorige week zijn.
Deze ochtend telefoontje "Het bedrijf heeft al iemand aangenomen"
Ye, dat dacht ik wel al.
Verderzoeken dus.
NoeskaMoos schreef:takkie_muis schreef:Ik meld me! , ben na 4 jaar bij een z.orgboerderij weggeschopt en wil graag werk. Heb dan wel een wajong maar dat is ook geen vetpot , heb alleen een diploma in dierverorging niveau 1 want 2 zagen ze niet zitten.
Ben alle winkels al afgegaan maar er is leegloop in dit dorp en er is niks , ook heb ik nergens ervaring. Heb wel gesolliciteerd voor een bijbaan om mijn goede wil wat te tonen en om wat te doen. Dit is 45 minuten fietsen elke zaterdag en door mijn autisme ben ik erg geschikt voor dat soort werk zeiden ze(bij PostNl sorteercentrum alle post op straat en nummer leggen , 2,5 uur elke zaterdag) , hopelijk kan ik in de winter doorfietsen of carpoolen kan ik dat aangeven als ze me weer bellen morgen of op mijn eerste werkdag regelen?
Ik ben 21 en bij de jumbo een dorp verderop zoeken ze iemand op de versafdeling maar helaas ik heb de ervaring niet in de detailhandel die ze graag hebben. Verder is er niks voor ongeschoolde mensen.
Dat carpoolen kun je het beste regelen als je er eenmaal zit lijkt me.
Ik heb trouwens ook altijd 45 min fietsen naar mijn bijbaan gehad. Ook in de late avond. Mijn strategie bij kou weer was gewoon heel hard fietsen, krijg je het vanzelf warm van. En dan was ik ineens in een half uur thuis![]()
Ik ben nog steeds aan het wachten op uitslag van een gesprek, of uitnodigingen daarvoor (hopelijk) en er staat nog een gesprek gepland (in november pas). Het kan soms zo lang duren voor er een beslissing is gemaakt
![]()
Maargoed, er zijn in ieder geval gesprekken. We moeten het positief zien
haike schreef:Meld me hier als meelezer ook even; ik ga donderdag naar een netwerkcafe hier in de buurt, 3tal coaches die ondersteuning geven op gebied van sollicitatiebrieven, cv en social media, geen werkgevers aanwezig. Wat is aan te raden qua kleding, mag een spijkerbroek dan of liever ook niet?
Ir1ne schreef:haike schreef:Meld me hier als meelezer ook even; ik ga donderdag naar een netwerkcafe hier in de buurt, 3tal coaches die ondersteuning geven op gebied van sollicitatiebrieven, cv en social media, geen werkgevers aanwezig. Wat is aan te raden qua kleding, mag een spijkerbroek dan of liever ook niet?
Een nette spijkerbroek ( dus niet met slijtplekken enzo ) kan wel, mits je er een nette blouse /jasje/ nette schoenen onder/bij doet.