Even een vraagje: Ik heb deze week mijn fb pagina's gesplitst tussen mijn zakelijke fotografie en bruidsfotografie. De bestaande pagina heb ik omgezet naar mijn Bruidsfotografie, maar op mijn nieuwe pagina voor mijn zakelijke fotografie willen de likes nog niet echt komen... Waardoor ik ook geen statistieken en dergelijke kan zien! Zouden jullie mij willen helpen met het liken van mijn pagina? https://www.facebook.com/11AFotografie Alvast bedankt!
Bedankt allemaal! Zo jammer dat ik nu niet kan zien wie precies mijn pagina geliked hebben... Krijg bericht over 2 likes, terwijl er 6 bijgekomen zijn... Zo laat Facebook wel echt merken hoe zo'n pagina werkt voor degene die er net mee begonnen zijn zeg! Ach, nog 13 te gaan, maar ik vind het minder slim van Facebook!
ik zie door de bomen het bos even niet meer. Ben op zoek naar een online ondernemingsplan of die te downloaden is. Maar er is zo veel keuze. Welke hebben jullie gebruikt?
Ik heb er zelf een gemaakt, heb geen model gebruikt.
Morgen staan we op een Paardenmarkt, eerste keer dat we dat doen. Heb al paklijsten gemaakt en nu druk aan het inpakken Benieuwd wat het gaat worden, maar het is een gratis stand dus we kunnen er alleen wat diesel aan kwijt zijn
Mag ik je dan een paar onderwegtips meegeven? - voorzie altijd een petje en zonnecreme in de zomer - neem een rol toiletpapier of keukenrol mee. Is altijd wel ergens goed voor, zal je zien - stationary set - rekenmachine en wisselgeld niet vergeten (klinkt stom, maar het gebeurt!) - een trui is ook onontbeerlijk! - tel nr organisatie. Sta je daar, geen hond die je kan vertellen waar je moet wezen/staan/parkeren/betalen etc
Heb verder ook koord, schaar, tape, zakjes, flyers en afdekzeil bij.
Paan
Geplaatst: 23-06-13 18:49
11A, die van de Rabo is er wel maar op een of andere manier kan ik die niet downloaden. En je kunt daar maar kiezen uit een aantal mogelijkheden als je detailhandel kiest. En daar staat niet iets tussen van accessoires etc.
Mallootje, ook klemmen en haringen om je zeil vast te zetten aan de achterkant van je kraam? En visite kaartjes? Tyraps zijn ook altijd erg handig.
Dat kan kloppen, Paan. Om heel eerlijk te zijn heb ik een voorbeeld van een kapperszaak (volgens mij) gebruikt en omgezet naar mijn eigen onderneming... Was sowieso mijn examen voor school en dit was het voorbeeld dat wij gekregen hadden... Als alles er maar in staat dan maakt het niet uit waar het voorbeeld precies van is. Volgens mij zijn bijna alle voorbeelden qua structuur toch hetzelfde, alleen de ingevulde inhoud anders.
Paan: we hebben geen echt kraam, het is zo'n beetje rommelmarktstijl met een lange tafel en wat mandjes, bakjes, '.. Dus ik hoop dat het niet hard gaat regenen voor die ene keer dat we zoiets doen wilde ik niet gelijk investeren in een tent/kraam/.. We nemen wel de trailer mee dus bij echt slecht weer kunnen we die nog geimproviseerd inrichten