Oké, slim! Dan zit het allemaal nog goed in je geheugen!
Ik had theorie gedaan net toen ik aan het lessen was, toen was ik gezakt en deed 3 maanden daarna pas weer theorie, heel dom Maar toen wel geslaagd gelukkig, maar moest alles bijna weer opnieuw leren haha
Eelmo
Geplaatst: 30-07-15 13:12
Balen Jolandee! Maar gelukkig hoef je niet zo lang te wachten op je her!
Balen zeg Jolandeee! Vooral ook dat het maar op 1 foutje is. Denk dan altijd bij mezelf: als ik dan zak, laat me dan ook maar goed zakken met 5 fout ofzo
Maar mag je dan niet achter een vrachtwagen blijven rijden vanwege de veiligheid en omdat het onoverzichtelijk is? Dat wist ik nog niet haha
Liesjeloef
Geplaatst: 31-07-15 16:49
Ze willen initiatief zien hé, dus als de gelegenheid ervoor is willen ze zien dat je links gaat rijden. Achter een vrachtwagen wordt het juist onoverzichtelijk. Goed spiegelen en mits ruimte gaan. Tenzij je afslag er natuurlijk aankomt, dan is inhalen niet altijd een optie. Als er plaats had geweest had ze moeten gaan, maar weet natuurlijk niet wat het commentaar van de examinator was.
Op mijn eerste examen heb ik ook een hele tijd achter een vrachtwagen gereden, maar dat was omdat ik niet naar links kon...
En mij werd altijd op mijn hart gedrukt dat ze graag hebben dat je, waar mogelijk (en veilig), de max. snelheid gaat rijden. Achter aan vrachtwagen op de snelweg haal je dat nooit natuurlijk
Op mijn examen heb ik ook een tijdje achter een vrachtwagen gereden. Was al aan het kijken, maar het was zo druk.. Examinator maakt er toen een opmerking over.. Toen moest ik dus wel
Pff ik heb nu 32 lessen gehad maar heb nogsteeds constant het idee dat ik écht nog niet klaar ben voor het praktijkexamen/TTT.. Hadden jullie dat ook?
Bij achteruit fileparkeren heb ik nog vrij vaak dat ik nét niet uit kom. En gewoon soms wat kleine dingetjes.. Zit nú al enorm tegen m'n praktijkexamen op..