Ir1ne schreef:Kriel schreef:Wolvega
Vanwaar die vraag?
Interesse?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Weet ik
Baas is heeeeeel zuinig op mij, maar ook andersom. Alleen was baas even wat vergeten haha en ik heerlijk bijdehand![]()
(Baas zat nog in de 'slecht nieuws modus' vandaar dat ik opeens dat te horen kreeg. Er zijn wat contracten niet verlengd en mensen vroegen om vaste uren en kregen dat absoluut niet. Dus vandaar het opbeurende praatje met mijmaar was wel vreemd, kwam opeens uit de lucht vallen want werd in de wandelgang meegedeeld)
Ir1ne schreef:vuurneon schreef:Weet ik
Baas is heeeeeel zuinig op mij, maar ook andersom. Alleen was baas even wat vergeten haha en ik heerlijk bijdehand![]()
(Baas zat nog in de 'slecht nieuws modus' vandaar dat ik opeens dat te horen kreeg. Er zijn wat contracten niet verlengd en mensen vroegen om vaste uren en kregen dat absoluut niet. Dus vandaar het opbeurende praatje met mijmaar was wel vreemd, kwam opeens uit de lucht vallen want werd in de wandelgang meegedeeld)
Dat ken ik als je baas zuunig op je is. Geeft echter geen garanties helaas.. gold ook voor mij.
Je mag wel blijven? of niet? dat maak ik nu ff niet op
vuurneon schreef:Mijn baas had opeens de mededeling; jouw toekomst ligt hier niet, je moet écht verder kijken en je opties open houden.
Ehhhhh echt niet? Na al die jaren studie was het toch mijn droom om voor eeuwig in te vallen in de huishouding
Ik solliciteer ook puur voor de sier natuurlijkwant diep van binnen wil ik dit werk tot aan mijn pensioen uitvoeren
Kriel schreef:Interesse?
Kinke schreef:ik zag toevallig een vacature voorbij komen van een La Place cafe, volgens mij is het gewoon manusje van alles, dus zal het minimumloon wel zijn.
Yvette12 schreef:Lastig is het toch, dan ben je te oud of te jong.
Ik al paar keer uitgenodigd voor 2de gesprek, allemaal heel positief.
Krijg ik als afwijzing horen, we zijn toch bang dat je je te snel gaat vervelen op deze functie. En we denken dat je heel snel weer zult vertrekken. Nu denk ik niet dat ze in deze tijd daar heel erg bang voor hoeven te zijn!
Tja was ook een MBO functie en ben HBO geschoold. Maar wil graag weer aan het werk..
takkie_muis schreef:Ik meld me! , ben na 4 jaar bij een z.orgboerderij weggeschopt en wil graag werk. Heb dan wel een wajong maar dat is ook geen vetpot , heb alleen een diploma in dierverorging niveau 1 want 2 zagen ze niet zitten.
Ben alle winkels al afgegaan maar er is leegloop in dit dorp en er is niks , ook heb ik nergens ervaring. Heb wel gesolliciteerd voor een bijbaan om mijn goede wil wat te tonen en om wat te doen. Dit is 45 minuten fietsen elke zaterdag en door mijn autisme ben ik erg geschikt voor dat soort werk zeiden ze(bij PostNl sorteercentrum alle post op straat en nummer leggen , 2,5 uur elke zaterdag) , hopelijk kan ik in de winter doorfietsen of carpoolen kan ik dat aangeven als ze me weer bellen morgen of op mijn eerste werkdag regelen?
Ik ben 21 en bij de jumbo een dorp verderop zoeken ze iemand op de versafdeling maar helaas ik heb de ervaring niet in de detailhandel die ze graag hebben. Verder is er niks voor ongeschoolde mensen.