pharagirlke schreef:maar school kan helemaal geen rekening houden met jouw moeder haar regel dat je niet even naar je pony kan. Kijjk ik heb ook dagen dat ik niet kan rijden, dat ik enkel kan gaan voeren. So be it! Probeer dan compensaties te brengen, kom met voorstellen als je wat wil bereiken, die 1040 uren zonder tussenuren. (dus aan een stuk door) tijd zat voor je huiswerk en je pony

met gewoon 'neen ik wil niet' te zeggen ga je er niet komen, dat doet een peuter die geen groenten wil ook. Dat gedrag zou je al voorbij moeten zijn. En dan zit je geen nutteloze uren op school.
fijn dat jij vanaf je computer kan zien hoe ik ben.
vind het een beetje stomme opmerking dat ik dat gedrag allang voorbij moet zijn.
hoe weet jij dat ik dat ben?
eerst zeg je dat school geen rekening met mijn moeder kan houden(wat ook niet de bedoeling was van het verhaal)
en dan moet ik compesaties inbrengen, en dat houd in? gewoon naar de leraar gaan en zeggen dat ik naar huis gaat omdat ik nog voor een paar pony's wil zorgen.en die tussenuren kan ik niks over zeggen, dat regelt de school dus valt er weinig te doen.
en in die uren leren gaat erg goed als jij de enige bent die ook echt gaat leren samen met nog 2 en de overige 80 luid gillend en
kletsend rond rent. dan gaat er echt niets je hoofd in.
nu kom ik waarschijnlijk erg aanvallend over.
maar die opmerking vind ik ronduit misselijk.
en weet niet of je nog op school zit, maar dat ben je snel zat hoor. uren niks doen of klieren kan ik thuis ook.