[Info] Stage uitwissel topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:19

Kimberley_ schreef:
ZusJacobs schreef:
Gezocht stage in de paarden (minstens 4 fokmerrie's).

Paar eisen,
-Geen grote stal
-Wanneer verder dan 10 km vanaf Wageningen moet intern mogelijk zijn (+ 2 shetlanders moeten dan mee kunnen gezien we aan het trainen zijn voor wedstrijden en ik ze geen twee maanden op rust wil zetten).
-Aequor erkent.

Ben een harde werker en ben bereid meer te leren!
Heb ruim 10 jaar ervaring in de paarden en ben niet vies van stalwerk!
Gaat om de periode van 09-04-2012 tot 22-06-2012 en is voor 5 dagen in de week.

Groetjes

http://Www.horperhoeve.nl
Intern mogelijk en in overleg mogen de shetlanders waarschijnlijk best mee. Er staan er nu ook 6.

Staat al in mijn lijstje om te mailen! Is wel erug ver weg (sinds mijn vader moet rijden en het niet graag doet), maar leuke stage gaat voor..

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:21

Ver weg maar super gezellig, leerzaam en goed voor de zelfstandigheid :D

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:31

Kimberley_ schreef:

De site ziet er ook leuk uit! Ben alleen net pas weer 4 weekjes thuis na paar maanden stage + intern werken en wilde de volgende stage graag dichtbij huis.. Zitten hier alleen echt te weinig leuke stallen in de buurt..
En mennen.. :Y)
Laatst bijgewerkt door ZusJacobs op 07-02-12 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:33

ZusJacobs schreef:
Kimberley_ schreef:

De site ziet er ook leuk uit! Ben alleen net pas weer 4 weekjes thuis na paar maanden stage + intern werken en wilde de volgende stage graag dichtbij huis.. Zitten hier alleen echt te weinig leuke stallen in de buurt..

Brinkman Twello? :)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:36

Jooliieen schreef:
Brinkman Twello? :)

Is voor mij veel te ''groot'' te bekend. Ik heb verschillende slechte ervaringen opgedaan met ''zulke'' stallen, en verder is dat niks voor mij.. Kan het werken prima aan en heb er zeker plezier in, maar als ik naar aan mijn toekomst denk is zo'n stal niks voor mij. Wel bedankt! :)

NiKip

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:51

Hey iedereen

Ik moet deze maand op zoek naar een stage. Ik woon in Katwijk aan Zee (vlak bij Leiden), dus zoek het liefst iets in de buurt.

Nu is het zo dat mijn stage met de retail te maken moet hebben. Ik moet dus tijdens mijn stage echt in contact kunnen komen met de consument (dus bijvoorbeeld een ruitersportzaak).
Wel zou ik het erg leuk vinden als het iets met paarden te maken heeft.

Ik dacht een leuke stage gevonden te hebben bij Ruitershop Pas de Deux in Noordwijk. Helaas hadden zij maar 5 medewerkers, ik zoek echter een bedrijf met minimaal 10 medewerkers.

Weet iemand misschien nog een leuke ruitersportzaak in de buurt van Katwijk? Wanneer het goed bereikbaar is met het OV mag het natuurlijk ook wat verder weg zijn.

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:27

Ik ben ook op zoek naar een stage, ik moet vanaf september dit jaar 10 maanden stage lopen en dat 4 dagen per week. Ik zit nu in het 2e jaar van Sociaal Pedagogische Hulpverlening, dus als ik stage loop zit ik in het 3e jaar. Nou wil ik graag ergens met kinderen tot ongeveer 12 jaar stage lopen en het liefst bij kinderen met een ontwikkelingsachterstand op welk gebied dan ook. Ik weet niet of een van jullie iets weet, maar proberen kan geen kwaad :)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:45

@ Missy: Kijk eens naar zorgboerderijen! Zijn er voldoende van, het is even zoeken naar 1 met de doelgroep die jij graag wilt, maar er zijn er heel wat met logeerweekenden. En dan kan je écht wel 4 dagen opschrijven hoor ;). *heb ervaring ;)*

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 00:23

Dank je! Ik woon alleen in de omgeving van Den Haag, weet niet of ze daar ook zitten? Ik weet ook niet of dat een goedgekeurde stageplaats vanuit school zou zijn. Daar wordt toch meer gedacht richting Parnassia, PsyQ, de Jutters, Ipse de Bruggen en dat soort dingen.
Maar bedankt voor je reactie, ik ga even rondkijken!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 00:29

zorgboeren.nl, vást wel! :D Ik kom niet uit den Haag (íétsje noordelijker :') ) maar ze zitten bijna overal. En een deel is goedgekeurd, bij ons op de zorgboerderij liepen ook SPW/SAW-ers rond! Ook studenten Pedagogiek, dus ik denk dat je veel kanten opkan. Maar of het specifiek voor jouw opleiding ook kan.... dat moet je zelf bekijken :P.

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:22

Aangeboden in Noord-brabant, haaren dé tuin van brabant

Stage op een (inter)nationale springstal bij Esther manders.
Ze krijgt het weer een beetje drukker en is weer opzoek naar stagaires
http://assemblystables.nl/nl/stage

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 18:11

stage gezocht:

Hallo,
ik zoek een stage voor 1 a 2 dagen in de week, in de sector paardenhouderij.

wat ik zoek:

-een leuk en leerzaam bedrijf, voor 1 a 2 dagen in de week, en eens in de zoveel week een blokweek.
-omgeving groningen
- paardenhouderij
- makkelijk te bereiken met OV
- een bedrijf waar ik meer kan doen dan alleen maar uitmesten. ik hoef echt niet elke dag op het paard te zitten( al zou dat natuurlijk wel leuk zijn ), maar het moet niet zo wezen dat ik alleen de 'rot'klusjes mag doen..

over mij:

Mireille
18 jaar
12 jaar ervaring met paarden, ook met jonge paarden en hengsten
ik heb absoluut geen 9-5 mentaliteit.
ben erg leergierig
heb een hoog werktempo. ( het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat ik er een dag tussen heb zitten dat het niet allemaal zo gaat als normaal. dit gebeurt niet vaak, maar het kan gebeuren)

het zou fijn zijn als ik met blokweken intern zou kunnen. mocht dit niet mogenlijk zijn is dit natuurlijk geen enkel probleem :)

weet iemand iets leuks?

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:23

Stage aan geboden

AWL-Techniek te Harderwijk zoekt met spoed een enthousiaste stagiair voor o.a. het mede organiseren van diverse evenementen en andere communicatie werzaamheden. http://t.co/UY6ZlQhW http://t.co/UY6ZlQhW of kijk op de website

Quinty97

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 11:45

Ik moet in mei stage lopen, een maatschappelijke stage.
Ik zou graag iets met dieren doen en het liefst paarden.
In de omgeving van Zandvoort.

Ik ben 15 jaar, 3 vmbo-tl op Wim Gertenbach college Zandvoort.

Weet iemand iets ?

esther1o1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:10

Heeeey

Ik ben op zoek naar een stageplek als paarden trainster in omgeving Hillegom
ik wil namelijk een opleiding paarden trainster worden en stage moet in de richting met wat je later wilt worden
ik moet van 2 april tot 5april stage lopen ik vind het ook leuk om in het weekend al te beginnen
ik ben 16 jaar
doe nu 4 Havo (NG & NT profiel)
ik rij al 10 jaar en rij bij ons op de manege altijd de moeilijke en jonge paarden
ik rij nu L1, F14a
Ik vind het niet erg om een stukje te moeten reizen met de trein maar liever niet langer als een half uur

Weet iemand iets???

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 10:49

Ik zoek voor een vriendin een stage in de omgeving van Spakenburg. Gaat om een stage van 400 uur in 10 weken tijd, full time dus. Periode van 9 april tot en met 22 juni.

Intern kan eventueel ook, liefst niet te ver van Spakenburg. Het gaat om de opleiding Paardenhoudere Management niveau 4 (tweede jaar). Op de stal moeten minstens 2 fokmerries aanwezig zijn (in totaal 4 fokmerries). En aequor erkent.

Ratjetoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 12:30

Voor degenen die nog een paardenstage (sportpaarden + fokmerries) zoeken, heb ik een adres beschikbaar in Twente.

Rijden eventueel mogelijk, intern niet.

PB voor meer info.

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:14

Hallo mensen!

Voor mijn opleiding HBO Dier gezondheidszorg, een vervolg op dierenartsassistente ben ik opzoek naar een stage. Ik moet een management stage doen van 10 weken, het lijkt me érg leuk om dit in het buitenland te doen!
Maar ik heb geen idee bij wat voor bedrijf dit zou kunnen.. Ook heb ik volgend jaar een diergedrag stage van 5 weken, eventueel zou ik die dus ook in het buitenland kunnen doen..

wie heeft er suggesties :)

Charlot_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 00:04

Missy_ schreef:
Ik ben ook op zoek naar een stage, ik moet vanaf september dit jaar 10 maanden stage lopen en dat 4 dagen per week. Ik zit nu in het 2e jaar van Sociaal Pedagogische Hulpverlening, dus als ik stage loop zit ik in het 3e jaar. Nou wil ik graag ergens met kinderen tot ongeveer 12 jaar stage lopen en het liefst bij kinderen met een ontwikkelingsachterstand op welk gebied dan ook. Ik weet niet of een van jullie iets weet, maar proberen kan geen kwaad :)

Grappig, ik ben ook tweedejaars SPH maar dan in Amersfoort. Ik ben nu aan het solliciteren bij medisch kinderdagverblijven. Ik ken geen namen bij jou in de buurt maar de meeste grote zorginstellingen bieden dat wel aan.

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 00:08

Charlot_te schreef:
Missy_ schreef:

Grappig, ik ben ook tweedejaars SPH maar dan in Amersfoort. Ik ben nu aan het solliciteren bij medisch kinderdagverblijven. Ik ken geen namen bij jou in de buurt maar de meeste grote zorginstellingen bieden dat wel aan.

Ooh wat leuk! Ja daar ben ik ook een beetje naar aan het zoeken maar ik kan nog niet echt iets vinden, maar ik blijf zoeken! :)
Ben tot nu toe nog niet voor een gesprek uitgenodigd, beetje jammer ;(

josien_m_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 20:13

Verschillende stages aangeboden op MBO en HBO niveau bij hulpverleningspraktijk De Vrije Teugel in Boerakker (bij Groningen) De stages gaan van dieren- en paardenverzorging tot hulpverlening. Ook mogelijk: afstudeeropdrachten methodiekbeschrijving, pr paardenhulpverlening, enz. Eigen ideeen welkom!
Je komt op een kleinschalige praktijk terecht met verschillende stagiaires, vrijwilligers, cursisten en clienten. Vaak volwassenen maar soms opeens weer meer kinderen, met de mogelijkheid tot deelname aan symposia, open dagen en externe trainingen. Eigenlijk is het hier een leerbedrijf en oefen en leer je met elkaar en de paarden. Wil je meer weten? http://www.hulpverleningspraktijkdevrijeteugel.nl, Josien Willemsen

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 20:33

Klinkt geweldig Josien!! Ontzettend jammer dat ik net mijn stage heb afgerond en dus niet meer kan komen stagelopen... Neem anders eens contact op met het Van Hall Larenstein in Leeuwarden, dit is zéker een geschikte stage voor Dieren in de Zorg. Evt via mij ook het directe emailadres op te vragen van de goede docent ;). (jullie staan verder al bij mn favorieten, ziet er super uit! )

josien_m_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 20:48

Dank je! Ik ben al wel bekend bij de coordinator van Van Hall! Ik ben docent bij de NHL en zit met haar in een werkgroepje.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 20:53

Haha, oke! ;) Dan heb ik niks gezegt ;).

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:05

Hallo :)

Ik zoek een stage voor mijn opleiding HBO Pedagogiek. Volgend jaar zit ik in het tweede jaar en moet ik 8 uur stage lopen (1 dag) per week, het hele schooljaar. Ik ben in het bezit van een diploma voor de kinderopvang (SAW4) en loop nu stage op een peuterspeelzaal. Volgend jaar wil ik graag een kijkje nemen in de jeugdzorg, maar door mijn leeftijd (dan 19) is dat vrij lastig. Weet iemand misschien een adres in Zwolle? :)