dinsdag: 1e t/m 5e
woensdag:3e t/m 5e
donderdag:3e t/m 7e
vrijdag: 3e t/m 4e
18 uur dus
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
18 uur les wil ik ook wel 
Maar goed, nog een paar maandjes (hopelijk
)

Wist trouwens niet eens dat je zonder vwodiploma naar het hbo kon.. Shannie schreef:Ik heb 4 uur wiskunde, 4 uur bio, 3 uur schei, 3 uur natu. Tsja dan schiet het al aardig op met je profielvakken
Ik wil uberhaupt wel hbo gaan doen maar ik denk wel dat ik eerst mn vwo ga halenWist trouwens niet eens dat je zonder vwodiploma naar het hbo kon..
en zo wel, dan doe ik het gewoon nog een keertje. DaphneL schreef:Ja ik heb inderdaad ook al 4 uur wiskunde, 5 uur natuurkunde en 3 uur scheikunde (en 3 uur Grieks en 2 uur informatica van keuze-vakken) in de week.. Dat tikt aardig aan natuurlijk. En dan nog nutteloos Frans 1, Duits 1 en levensbeschouwing.
Maar wij hebben met N&T idd ook het rotste rooster, de maatschappij-profielen hebben sowieso veel minder les en met N&G hebben ze minder tussenuren.
Maar VWO 5 staat toch niet gelijk aan een HAVO-diploma? Ik dacht dat dat alleen was voor HAVO 4 en een VMBO-diploma.. Maar ik ga er eerlijk gezegd van uit dat ik niet ga zakkenen zo wel, dan doe ik het gewoon nog een keertje.
Ik weet het alleen van HAVO 4 zeker, omdat mijn broer dat heeft gedaan. Maar aangezien je na HAVO 5 in kan stromen in VWO 5 (bij mij op school dan), zou het best eens kunnen dat het niveau na VWO 5 wel gelijk moet zijn aan een HAVO-diploma.DaphneL schreef:Kan best hoor, ik heb me daar nooit zo in verdieptIk weet het alleen van HAVO 4 zeker, omdat mijn broer dat heeft gedaan. Maar aangezien je na HAVO 5 in kan stromen in VWO 5 (bij mij op school dan), zou het best eens kunnen dat het niveau na VWO 5 wel gelijk moet zijn aan een HAVO-diploma.
Maar laten we allemaal maar hopen dat we slagen, toch!?
). 

Maja om nou nu een mbo studie te gaan doen
whahah

Dacht eigenlijk dat heel Nederland gewoon nu vakantie had