Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:'t Is ook nog geen 1 juli he. Snap wel dat wachten lang duurt, maar ze hebben tot 1 juli de tijd om een bericht te sturen, dus het kan nog wel even duren.
Oscar schreef:'t Is ook nog geen 1 juli he. Snap wel dat wachten lang duurt, maar ze hebben tot 1 juli de tijd om een bericht te sturen, dus het kan nog wel even duren.
karuna schreef:Pfff ik probeer nu contact te krijgen omdat die voorlopige aangifte gewoon kwa bedrag veel te hoog is. De uitstel is handig maar nog steeds moet ik honderden euros per maand teveel vooruit betalen.
Meer dan 30 minuten wachttijd![]()
ik heb nog steeds niet de beloofde papieren in huis gekregen.
.gewoon zot.
karuna schreef:Dat is de volgende stap die ik ga doen als ik er zo niet uitkom. Ze zitten alleen niet echt naast de deur![]()
Purny ik heb geen keuze, ik moet van de belasting vooruit gaan betalen aan hun ipv achteraf wat ik steeds gedaan heb
karuna schreef:Tjsa ik moet toch iets.Ik kan nog steeds de honderden euros per maand teveel voorschieten gewoon niet betalen. Volgens hun zou ik 60% van wat ik nu binnenkrijg meteen weer moeten afdragen aan ze terwijl ik op 3000 euro na of zo in het laagste % tarief val.
Purny ik heb niks aangevraagd maar opgelegd gekregen zonder dat ik dat wil. Ik moet vooruit betalen van ze. Alleen kloppen hun gegevens totaal niet kwa inkomen.Waardoor ik honderden euros per maand meer moet vooruitbetalen dan zou moeten.