Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ingrid_92 schreef:Verversen lukt ook niet.
De datum die op mijn papiertje staat is: 21-06-2022 t/m 23-05-2023
Ik heb allerlei datums nu al geprobeerd, maar niks pakt ie.
Balou_k schreef:De datum van starten moet minstens 4 weken na de aanvraag van het STAP budget zijn, ik denk dat het daar aan ligt?
Ingrid_92 schreef:Aanvraag is ingediend. Fingers crossed!
MaritB schreef:Ik zit ook al braaf sinds 10u. Maar helaas, nog maar 16% en nog 41 minuten wachten.
Vind dit echt zo'n waardeloos systeem!
Diane_ schreef:MaritB schreef:Ik zit ook al braaf sinds 10u. Maar helaas, nog maar 16% en nog 41 minuten wachten.
Vind dit echt zo'n waardeloos systeem!
Ah, dan ben ik bang dat je er net buiten valt. Tot nu toe klopt mijn berekening aardig, maar dat zou betekenen dat je echt nét naast het net gaat vissen. Maar wie weet zijn er wat mensen die nog dubbel in de wachtrij staan en komt er daardoor extra plek vrij.
Ik vind het ook niet fijn werken nee. Je bent er veel tijd aan kwijt en weet totaal niet waar je aan toe bent.
MaritB schreef:Nee idd.
Toen ik vorig jaar een opleiding koos was het nog met de gedachten: dan kan ik later via de belastingaangifte weer een deel terug vragen.. De opleiding ging een jaar later van start en toen waren de regels ineens veranderd en kan ik dus geen geld meer terug vragen en ik kon al geen STAP budget meer aanvragen..
MaritB schreef:Nou ik ging van 13 minuten net naar 20 minuten. Moet zo mijn zoontje van school halen.. balen dit zeg.