Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xEmpire schreef:Doe je nog meer laagjes aan. Is misschien niet zo prettig, maar als het nodig is dan is het nodig.
.

Zuuucht haha. Gelukkig deed het cursusbedrijf er niet moeilijk over en heb ik 'm kosteloos kunnen verplaatsen, maar was me wel weer een gedoe haha
sommige lokalen hebben geen verwarming, of eentje die misschien centraal is idk, maar daar doen mensen gewoon een jas aals als het koud is
. Als er aan de leraren gevraagd wordt of er wat aan gedaan kan worden zeggen zij dat ze dat niet kunnen.
.
Ik ga Nederlands herkansen want tja, 6,2 moet beter kunnen. Nationale herkansingen dag. Bij ons op school is het vaak beneden ijskoud, boven altijd bedroefd warm en dan een raam open voor welgeteld een minuut en iedereen vriest weer weg
FlameHorse schreef:Mijn herkansingen zijn ook naar 10 december verplaatst, wat een toeval.![]()
Wij hebben onder andere een traphuis met glazen wanden dus als je het echt koud wil hebben moet je daar even gaan staan in de winter. Verder ga ik gewoon naast de verwarming zitten als het een beetje koud is, helaas ben ik daarin niet de enige.
, al het derde jaar op rij dat ze iets plannen op sinterklaas! Lestrange01 schreef:Hier 5 December, al het derde jaar op rij dat ze iets plannen op sinterklaas!
Kairos schreef:Hier zijn ook de herkansingen 10 december hahaIk ga Nederlands herkansen want tja, 6,2 moet beter kunnen. Nationale herkansingen dag. Bij ons op school is het vaak beneden ijskoud, boven altijd bedroefd warm en dan een raam open voor welgeteld een minuut en iedereen vriest weer weg
xEmpire schreef:Volgende week SE week, maandag erna herkansingen.
Ik ga kiezen tussen mijn 4.6 voor scheikunde, 4.6 voor Duits, 3.3 voor Wiskunde en mijn 5.8 voor maatschappijleer. Heb nog niet helemaal besloten.
lotthje schreef:xEmpire schreef:Volgende week SE week, maandag erna herkansingen.
Ik ga kiezen tussen mijn 4.6 voor scheikunde, 4.6 voor Duits, 3.3 voor Wiskunde en mijn 5.8 voor maatschappijleer. Heb nog niet helemaal besloten.
Ik zou wiskunde doen! Puur omdat je daar echt een voldoende voor moet hebben en de rest wel met compensatie kan volgensmij.